Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 16:38:08 följande:
    Jag är så förbaskat APTRÖTT på att vara hemma ensam med barnen!!!Lördag...och självklart blir det kris på jobbet så maken får rycka in. Och ingen har jag att åka till heller. Och på grund av att maken varit tvungen att ta bilen till jobbet så har jag inte kunnat åka iväg idag och köpt något lite trevligt till honom imorgon på Fars dag. Än mindre köpt ingredienser till en liten tårta. Tycker det jämt är så här.  Ville bara skriva av mig lite här på sidan om barnen så det inte går ut över dem. Tänkte bylsa på dem lite kläder nu och gå ut en sista gång. (I beckmörkret) BLÄ!
    Åh, vad jag förstår dig! Sitter nästan i samma båt, men det brukar inte vara så här.... jag vet inte om jag skulle palla att ha det så jämt . Jag har hunnit köpa farsdagspresent, men då fick barnen följa med. En svart t-shirt som vanligt, men min fantasi har tagit slut den här veckan. För att använda ett slitet FL- uttryck : Styrkekram till dig!
  • mimmi006
    Enji skrev 2007-11-10 18:11:26 följande:
    Lillan här hemma har inte så mycket val än.. Dessutom var där smarta snöre och dra åt, så de inte trillar av så lätt. Tycker det är ett problem annars.
    Det är en fördel!
    Jag har bobux till båda, men de är tunnare. De sitter kanonbra, rekommenderas verkligen!

Malins- jag letade som en tok efter en röd filt med vita snöflingor på Rusta... hittade ingen, såg du nån?
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-11-10 18:14:19 följande:
    Om man ska skriva på zink, vad använder man då för pennor?Går det med vanligt vit skolkrita?
    Nja, jag tror det blir svårt... fryspenna/ märkpenna/ oH penna eller nåt annat starkt går nog. Jag har en vit från Granit!
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-11-10 18:25:17 följande:
    Menar du den som var med i Lantliv? Den såg jag inte, däremot en vit filt med rödhjärtan, tyvärr var langettsömmen sydd med en rosaröd tråd.
    Ja, just den! Helt underbar ju... köpte en julgransmatta istället och jättefina panelgardiner! Trodde inte det fanns några fina juliga och så hittar jag dem på Rusta! Härligt
Svar på tråden Vita hem del 6