• JeaJea

Vita hem del 6

43 skulle det stå... jag är med i bimboclub fast utan blont hår och med små bröst, går det tro?

• JeaJea

fint varsom fluffis, fast nu vill man ju se den i allrummet ...

nu har jag gjort vaniljbullar, är inte med i vikttråden

blev så sugen på creime brulé ska ta och köpa mig en sån där brännare, är det nån som har en sån, är det lätt?

• JeaJea
    syster ruffa skrev 2008-01-13 18:49:35 följande:
    Gokväll tjejer!Fluffiga moln: Underbar gungstol, och ser ut att passa såå fint bredvid soffan. Snygg kombination!Måste fråga er duktiga tjejer, vad har ni för taklampor? Här är vi utan taklampor i sovrum, hall och vardagsrum. Nu sen julbelysning plockats bort känns det minst sagt akut. Mörkret gör mig nästan tokig ;) Tänker nåt rätt enkelt och prisvärt. Tips någon, och jag blir superglad!
    Hej ruffa,  Vi har samma bekymmer med taklampor. Just nu i vardagsrummet en gammal kristallkrona, sovrummet ingen och hallen två http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70043483. I verandan har vi en http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50076455. Jag har beställt nya lampor till köket. Saknar något till kontoret och till rummen på ovanvåningen.
  • JeaJea

jag har inget nytt att visa, försöker hitta en bild på lampan jag har beställt, det är en industrilampa från Trendkompagniet med fattigmanssilver på insidan, grå på utsidan, två lampor som sitter ihop med en järnstång emellan. Har suktat sen förra året, då var den svart och snyggare tyvärr.

• JeaJea
    MiaMariah skrev 2008-01-13 22:06:20 följande:
    tack!jag är också gift med en sådan men han har legat av sig lite
    Fy så orättvist, min är elingenjör men inte syns det, jag blir snart galen av alla sladdar.
    (nu säger han från soffan att han är svagströmselektriker, finns det?)
    lite ot men titta på vår nya bokhylleinredning, söt va!
    evelina1.JPG
  • JeaJea

han orkar inte komma, och så lät det kanske lite konstigt när jag sa: Värsta Supermamman har en hälsning till dig, kom och titta!
    -vem var det sa du?...

Ja hon gick och la sig där själv. För några dagar sen la de sig i varsin hylla tyvärr hade jag glömt kameran på jobbet.

• JeaJea

VSM: hit får ni också komma, any time! glömde ju skriva att det var supersnyggt!

ang muffins och apelsiner har jag ätit 6 bullar, 5 dl oboy med mashmallowfluff och en guldnougat ikväll, vann jag?

• JeaJea

Ser fram emot bilder på skåpet sen Ninizen.
    Jag har 2 skåp som ska flyttas tillbaks hem från jobbet, håller tummarna för att de ska passa in där jag har tänkt (har inte mätt)

Godnatt allihop!

Svar på tråden Vita hem del 6