Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-04 23:01:05 följande:
    Du får inte göra så här mot mig..... Förstår du hur nära Eksjö jag bor!!! Det skåpet var ju bara föööör fint. Tack och lov så var det dyrt.. . Jag vill verkligen, verkligen ha ett sånt Äppletskåp så det kändes ganska skönt att det inte var det som fanns i Eksjö för då hade jag förmodligen satt mig i bilen direkt. Min sambo har sagt att jag inte får köpa fler möbler förrän övervåningen är klar - jag köpte en gammal vacker skolbänk idag!! *nöjd*
    Sorry! Ska vi lova varann att inte visa fler skåpfynd? Min make muttrar lite han med:-d
    Gulbild på bänken tack!

Du kan ju gissa hur sliten jag är ! Tre söner tar på krafterna . Fast jag fick höra att jag såg ut att vara 23 sist jag var på krogen .
  • Det ljuva livet
    knyttis skrev 2008-01-04 23:04:22 följande:
    Toola - Fint! VSM - Tråkigt med köpstopp när de finns så mkt fint överallt att sukta efter. Ibland känns de ok i alla fall, man får sig en tankeställare och njuter i nuet! Jag blir 30 i december Då kan vi nästan räkna ner tillsammans
    Tyvärr kommer det nog alltid att finnas massa fint, och om jag inte lugnar ner mig så kommer jag att antingen sluta som en dam med massa katter och trånga gångar att gå på för huset är så fyllt av saker eller i Lyxfällan.
    Vi kan planera festen tillsammans ! När jag fyllde 20 hade jag precis fått barn, och när jag fyllde 25 så var jag långtidssjuk. Så 30 party ska bli min första riktiga fest som vuxen.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-04 23:07:51 följande:
    NEEEEJ! Tänk om vi missar skåpfyndet med stort S!!! Är du galen?! *galen blick*Gulbild - eller möjligtvis finbild - kommer tyvärr som först imorgon eller på söndag. Min svärfar hämtade upp den och den ligger kvar i hans bil (så jag har inte ens sett den ännu...). 23 är bra!!!
    Sant så sant! Och det hör ju till den dagliga rutinen att scanna blocket på skåp !
    *väntar snällt på bild*
  • Det ljuva livet

Godmorgon!

knyttis skrev 2008-01-04 23:20:48 följande:
    VSM&Himmelbit- Jag säger strängt nej till om ni skall sluta kolla blocket efter skåp och visa här inne! Gillar när ni visar så mkt fint!jezzzica - Bra att det vänt sig!  Har tyvärr inga vårbilder att visa. Här är julstämningen kvar och snön ligger djup där ute. Nu ska jag måla vidare! Gonatt!
    Klart att vi fortsätter att visa skåp när du lägger det så ! Här kommer dagens skörd:
    http://www.blocket.se/vi/14021618.htm?ca=15_s

Busan: Jag tycker att det är fint att blanda möbler från olika tidepoker och binda samman dem med färg.
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2008-01-05 11:37:32 följande:
    mimmi, Jaaa jag såg brickan, den verkar ju vara kanon. Nu är ju jag iofs inte så rädd om vårat gamla bord i köket. Hade ju tänkt att slipa och måla om det någon gång i framtiden lasseliten,Hihih STORA Vide vinkar och mår jättebra
    Så söt! *äggstockarna vibrerar*
  • Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2008-01-05 11:40:57 följande:
    Sååå söt han är Gemelli...och stor har han hunnit bli med! VSM - Örebro ligger i Örebro län
    Skyller på att jag är blondin . Och att örebro ligger så högt upp på listan att jag inte ser det
Svar på tråden Vita hem del 6