Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Mia: I mitt huvud (och i verkligheten) har du ett hjärta av guld och ett leende som kan skapa världsfred.

• Det ljuva livet

Läggdags! Ska upp i ottan imorgon igen.. Håll tummarna att lill Lucifer sover hela natten, gör han inte det så kommer jag att slockna kl 19 imorgon.

• Det ljuva livet

Fy, vad segt fl är!

Jag har ägnat dagen åt att plocka undan julen! Tänk att det är så skönt att bli av med den när man längtat så att få ta fram den för bara ett litet tag sen.

Blev vår även i mitt vardagsrum .

Kajsa: Vad ottäckt! Hoppas att lillan snart äter bättre och att du får sova gott i natt!

Grattis Lcoft! Men fy vad jobbigt att behöva välja.

Peak: Håller tummarna att du snart får ett jobb!

Mimma: Fiiiiiint!!

• Det ljuva livet
    happy73 skrev 2008-01-04 21:15:59 följande:
    Hej!Var på ikea igår tittade lite på skrivbord ett vitt med skåp på sidorna och sedan hittade jag ett brunt som nästan såg ut som svart som var i lite äldre stil. Min fråga är nu vad ni har för skrivbord data bord. Vi kommer vara tvugna att ha det i barnrummet.
    Det finns massor av gamla skrivbord på blocket, tänk vitt bara så hittar man dem! Jag kommer  aldrig att köpa ett ikea skrivbord nu när jag har jämfört det man får när man köper ett äldre skrivbord. Har precis köpt ett ekskrivbord med stol för 750:-. la nåra timmar på att måla det vitt och fick ett underbart bord för hälften av vad vårt skruttiga nya  skrivbord kostade. ( detta: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20104049)

Skymtade Kajsas fina kuddar när jag läste ikapp. Annars har jag inte skött mig alls .
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-04 22:47:57 följande:
    Kom igen då din ungdom - hur gammal är du då?! Trebarnmor och allt..
    Jag är bara barnet . Fyller 30 i november... Hittat några fina skåp på sistonde?
Svar på tråden Vita hem del 6