-
Smaskigt!Himmelbit skrev 2008-01-05 20:28:26 följande:Känner mig generös idag - måla det när du har lust, det är ingen brådska!! Nu ska sambon och jag dela på pizza - jag kommer tillbaka!
-
Har fått några mail men ingen som har kommit och tittat! Sänker priset om ett par dagar och hoppas på att få dem sålda.malins79 skrev 2008-01-05 20:34:04 följande:Klart du kan!Har du sålt dom andra bokhyllorna? Om inte kan det bli lite svårt att övertala maken att köpa ett nytt skåp innan de är sålda.
-
Himmelbit: Det är ju lördag idag
. Vi har också ätit pizza idag, men mest för att vi var bortbjudna och det blev bestämt att vi skulle äta tillsammans. Just nu har jag mumsat lite naturgodis.
-
Jag har målat vår! Det var lite meckigt men det gick och det blev fint. grundmålade och målade 2 eller 3 gånger med vit oljebaserad färg.MickeoCattis skrev 2008-01-05 21:18:47 följande:Funderar på att försöka måla vår brunbetsade Hemnes säng vit. Går det överhuvud taget att få snyggt tror ni? Fäster färgen?Våra skåp är nästintill tomma det var därför jag undrade, men så är vi bortskämda med 5 klädkammare.Himmelbit skrev 2008-01-05 20:51:29 följande:Ok, då kanske man får lov att synda lite... Såg din fråga i bloggen om innehåll i skåpen - vill du ha en redogörelse? Med bild och "innehållsförteckning".
-
Godmorgon!
Jag blir också sur på fl. Hoppas att det blir bättre snart.
Här har vi årets första snö så ni kan ju gissa vad vi ska ägna dagen åt?! Snowracee sönerna fick i julklapp ska invigas. Och så kan det hända att julpyntet jag ställt på köksbordet i onsdags åker ner i källaren.
*som ni märker har jag släppt lite på det eviga plocket*
Här kommer vår hylla utan julpynt på, det blev lite tomt utan lummern på så jag köpte en murgröna.
-
Miamariah: Det är det tristaste med att bo i gbg
. Att snön aldrig ligger kvar. Vi ska skynda oss ut så barnen hinner leka lite i snön. Det har inte duggat här än... Men det kommer väl.
-
Tack frupuffen och Miamariah
.
-
Jag såg minsann med en gång att den var ljusblå
! Vad kul med hemma hos repotage Mimma
. Håller tummarna att det blir precis som du vill.
Mimmi: Älskar ert kök! Ska vi byta?.
-
Bytt är bytt Mimmi
!
Jag har ingen vardagsångest allsKanske beror på att jag har så många barn
.
Trist att behöva plugga in något tråkigt Lasseliten, sätt upp en riktigt bra belöning åt dig själv om du klarar tentan. Så får du lite studiemotivation.
Spana in det här: http://www.blocket.se/vi/14713671.htm?ca=15_s
-
Du får nog ge sig själv nått riktigt saftigt i belöning Lasse
! En Roberts radio kanske
?
Nu finns mitt skrivbord målat och klart i bloggen, ni får gärna hjälpa mig att piffa det. Jag gillar inte alls stilen på sakerna. Vill ha lite renare och inte lika pluttiga grejer.