• juliah

Vita hem del 6

Kajsa Skrattande Det lät sisådär trevligt, skönt med myskväll hemma!

• juliah

Bea, vad beställde du? *nyfiken*

Vill ju också hihi!

• juliah

moimukulat, jag bläddrar och bläddrar men hittar inget recept...

• juliah

Godmorgon! Ska se om jag hinner läsa ikapp lite.

Dagens att göra: Tvätta, leva slankt Skrattande, klä om pianopallen och målla en hylla.

• juliah

Miah, å så trist (minst sagt). Tycker att det är föräldrarnas ansvar att se till att sådant inte händer och gör det de så ersätter man eller ber om ursäkt. Jag skulle skämmas ihjäl om mina barn gjorde så.
    Som förälder så har jag vissa gånger kortat ner besök hemma hos människor utan barn just pga av stresskänslan det ger mig, tänk om något går sönder osv. Man möblerar och pyntar ju inte på samma sätt som barnfamilj. Jättetrist verkligen!

• juliah

mimma, smitta gärna av dig lite "gå ut och gå vilja". Jag är så lat!

Kvällarna är hopplösa, igår gjorde jag ett litet ryck och rensade under trappen där det snabbt blir så stökigt. Men annars är ju soffan såå lockande efter en hektiskt dag.

• juliah

Syltan, jag har klätt om min pall OCH tvättat en maskin tvätt *effektiv*. Snart har jag alltså avklarat dagens måsten och kan slappa.

lillafruluva, är du också lite "nere"? Känner exakt likadant!

Jag vill ju höra meeeer om mässan syltan och nublu, vilka färger dominerade, berätta om era favvisar, allt vill jag veta!

• juliah

nublu, åå så jag längtar. När börjar det trilla in i butiken(erna Flört)?
    Jag är inet så mkt pyntmääniska, desto mer för vackra vardagsföremål och praktiska saker, låter som att det blir en mycket härlig shoppingvår med andra ord.

Sweet, då har du kommit rätt, välkommen! I bloggarna finns mycket fint att titta på också.

Svar på tråden Vita hem del 6