• juliah

Vita hem del 6

Himmelbit, ingen snö kvar. Mari skulle kommit i måndags men det hann ju i princip töa bort. Jag tror att just reportage som de gör i tex Lantliv är mer inspiration än köptips...men visst det är låååång framförhållning.

karamell, grattis till nya kameran!

lasse, lycka till med pluggandet, snart är det över!

Birks, lycka till och hoppas du fyndar något!

• juliah

mimma, Bruka och Himla har de finaste tycker jag. Bruka har en som är randig, fanns i ljusbeige och mörkbrun. Har bägge och de är super bägge två.

Himla har ju lit eolika varianter och månag fina färger.

• juliah

mimma, inte den blekaste. Brukar ju vara dåligt med Himla och Bruka på nätet. Jag kan fota mattorna om du vill?

• juliah

mimma, jag fotar!

Underbar inspiration, Himla har så mycket fint med en superkvalié! Lexington har också fått in vårkollektionen, örngott och en pläd föll jag pladask för.

• juliah

Lina, det är en gardin med knyt från House Doctor. Tack vad snäll du är Glad

Jag har samma problem med tvättstugan, får inte riktigt "till det". Jag ska kika på er hall när jag får lite mer tid över.

• juliah

mimma, åå så roligt! Haha, jag kan inte låta bli att tycka att det är så rätt med all publicitet du får med tanke på att någon sorglig själ orkade anmäla att du hade försäljning i din blogg här på fl. 
    Hoppas försäljningen går ännu bättre efter det! 

• juliah

Lina, vadå inte får till det, jag tycker att er hall är supersnygg! Enkelt att hålla ordning och reda med alla korgar. Det absolut enda jag kan komma på är att det vore mysigt med ett fårskinn på bänken. Och lite fina kuddar kanske. Har du plats för en kruka någonstans med en växt?

Hallar men är svårt men väldigt viktigt tycker jag, nu har vi ju en farstukvist också där vagn och kläder får samsas vilket är skönt.

Svar på tråden Vita hem del 6