• juliah

Vita hem del 6

Lcroft, den är så snygg, och jag är en stor fantast av brunt, riktigt snyggt i vita hem! Vill gärna se en mer piffad bild också, eller ja en bild från dagsljuset. Blev intresserad av de små gardinerna? i smala fönstrena vid dörren.

fluffis, härligt med en bra start på terminen. Synd att du missade alla kommentarerna, det är ju så roligt att få komplimanger.

Smultron, så roligt att se dig här igenGlad

• juliah

Lina, ja du det var en bra fråga vilken jag beställt...det ska jag kolla upp.

numberone, visst!Skrattande

Lcroft jaha säger du det, det var ju en bra idé. Ska undersöka dem noooga när du visar piffbilden.

hej ruffa, roligt att se dig här!

• juliah
    KitchenAid Artisan KSM150PS Vit
    Kitchen Aid
    Den modellen är beställd, hoppas så att den kan hinna komma före helgen. Har lovat maken att baka hans favoritkaka. Det är väl typ det minsta jag kan göra Skrattande
  • juliah

Karelska piroger...med äggsmör! VILL HA!
    fluffis, ja visst är det halva nöjet absolut.

lina, ja det lär vara standardmodellen.

• juliah

numberone, sovrum, badrum kök...
    Vet känslan.

fluffis, ja, ni har allt gott där. Är så irriterad, mamma glömde ju att köpa de där rönnbärsgodisarna till mig. En ask gröna kulor är inte ersättning nog tycker jag Skrattande

• juliah

Hihii så söta ni är som vill handla gott till mig. Tack men nej tack, jag får se till att klara mig utan, har dessutom en bror i Åbo som kan göra mig lite "godistjänster" om jag så vill.

• juliah

Wow vilken lampa Lcroft, en sån kan du däremot gärna skicka över, blev också kär!

Bea, kan inte hålla mig, visa nuuuu!!

lasse,en vit såklart Flört Längtar jättemycket, det kommer att vara min lilla bebis som ingen annan för röra.Ok, Noell kan få trycka på startknappen om han varit extrasnäll...kanske...Skrattande

• juliah

Lina, jag har ingen koll på bryggare mer än just den, tycker att den är jättesnygg. Är det inte någon, typ Karamell som har en?

• juliah

Lina, om ni är kaffedrickare och har den framme så tycker ju jag att du ska unna er en ny. Är de dyra?

Svar på tråden Vita hem del 6