• juliah

Vita hem del 6

IMG_5277.jpg

Hängde en ljusslinga runt fönstret som nattbelysning. Ni får stå ut emed flammiga fulbilder Skrattande Nu ska jag sluta tjata om sov ai eget rum också jag lovar! Om N somnar där, är jag toppennöjd, och får jag vakna med hans fötter på mitt huvud, så går det också bra Skrattande
  • juliah

lillafruluva, ja jag är nöjd. Skynket har knytband och den kan man dra undan om man vill, syftet var att dämpa slingljuset lite. Det får helt enkelt vara så så länge.

• juliah

lillafrulva, tack!
    Jo han leker med den, steker ägg och strör socker på Skrattande
    Han älskar sina trägrönsaker som man kan dela med en kniv (sitter ihop med kardeborre). Så idag ska jag köpa ne tallrik med lite delbara godsaker. De finns på leksaksförmedlingen.

• juliah

Hinner inte läsa just nu, ville bara berätta att Leila kan slänga sig i väggen nu Skrattande Jag har fått min maskin och köpt ett urfint Lexingtonförkläde som jag snart ska slinka i Skrattande

Gjorde sådana otroliga rea kap att jag är alldeles till mig!

• juliah

Nu har jag skummat ikapp, tack snälla för fin aord om Noells rum. Lovar mer bilder så att man ser helheten i pytterummet.

Knyttis, silikon eller latex (minns inte vilket men kan fråga)har vi i vår trapp, längst in i stegen. Vår trapp är ju väldigt gammal så lite sprickor i den räknar vi med om ett tag men så länge trappen är vit känns det ok.

mimma, ja jag har sytt planet själv efter kalikå mönster, lånade bok på biblioteket när N låg i magen.
    Lexington hade inte kommit in, nästa vecka. Då kommer även deras kläder till butiken!

Jag handlade vita ranunklar,vita krokusar, en Bruka kanna som det står saft på, två Himla knytgardiner i blekrosa (jag är kär hihi), en burk till alla mina band,en till likadan lampa som vi har i sovrummet som ska hänga uppe på sovloftet i gästhuset och ett Lexingtonförkläde, vitt och romantiskt. Allt förutom blommorna på superrea *nöjd*

Nu har jag packat upp min Kitchen Aid, vilken pjäs, vilken pryl, vilken fantastiskt maskin Skrattande Hinner nog inte provköra idag men imorgon så!

• juliah

Kajsa, vilken blir det då, den som mimma har har jag också men det är för kort sladd tycker jag.

• juliah

aneka, japp! Finns inte så mycket att se dock. Men kika in i min blogg också, där finns mer under kategori barn.

• juliah

Bea, 400 pix! Ta för guds skull inte för lite betalt för att vara snäll. Jag har också fått förfrågningar på skålar och vimplar men jag tror nog inet att det lönar sig. Man kan ju likosm inte ta betalt 30 spänn för timmar av arbete.

• juliah

Ursäkta mig för min katastrofala stavning Generad

Svar på tråden Vita hem del 6