LinaoMatilda skrev 2008-01-17 13:38:24 följande:
Jag är expert på att döda blommor. Och det var någon (minns inte vem nu, förlåt) som tipsade om orchidéer och porslinsblommor. Annars är ju garderobsblomman ett säkert kort, men den är ju "bara" grön.MiaMariah: Tack, du får rapport om hur det gick sen om jag överlever
Haha, det gör du nog men kanske lite ont i rumpan

jezzzica skrev 2008-01-17 15:43:07 följande:
lynn: tackar för tipsen!! jag har tänkt i samma banor, vi har en kista som jag köpte på coop för 100kr! som är lite ljsublå/vit med randigt lock. jättesöt verkligen men jag vet inte vad man skall ha i?? jag har ganska mkt förvaring men jag vet inte vad man skall ha i??? känns som man inte kan slänga ner huller om buller heller för då hittar de ju inte.... förlåt att jag tjatar om detta med leksaksförvaring men om man har för mkt korgar och lådor så ser de ju inte vad som är i och då leker de inte med sakerna? eller min 2åring gör inte det iaf, han leker aldrig på sitt rum. Känns som om allting måste synas för att han skall överhuvudtaget ta fram det om han nu skulle göra det. Tar ni fram en sa i taget för de att leka med eller hur gör ni? låter verkligen som jag är helt lost på det här med barn och det är jag kanske *skratt* jag är nämligen inte sådan som tycker om att leka direkt mkt och det kanske har gjort att han inte leker?? nu blev det väldigt mycket svammel från min sida men jag kände att ni kanske an hjälpa mig med detta bekymret...miamariah: det gick bra med sambon, bilen är antagligen skrot men han fick lite skärsår på händerna det var allt kroppsligt som hände. Plus en chock! man börjar tänka lite nu vad som hade kunnat hända och vad man hade gjort då... usch livet är så skört
Ja, vilken änglavakt! Chocken var nog säkerligen värst, måste ju vara fruktansvärt omtumlande att krocka med en älg.
mimmamum skrev 2008-01-17 16:40:53 följande:
LCroft, jag ska få ärva ett hus efter en släkting, tiden för överklagan går ut i mars. Men det är en släkting som vill lägga vantarna på det! Jättetrist! Nu står huset bara tomt. Sorgligt!
Ja, usch, folk gör ju vad som helst för pengar - riktigt sorgligt och tråkigt.. Hoppas i alla fall på att ni får huset!
mimmi006 skrev 2008-01-17 17:25:30 följande:
Kajsa- de fanns visst inte kvar, hittade bara de här:
www.nordhjem.dk/product.asp⊂=...juliah- så fint det låter! vill se! Peak- vad kul med formex, räknar med att du kommer med en utförlig rapport! Nån dataexpert inne? Jag kan inte komma in på msn eller hotmail... kan man ha tryckt på nåt konstigt eller? Det var likadant igår!!
Msn och Hotmail har väl samma ägare så det är nog nåt tillfälligt problem där då. Försök senare helt enkelt.
Peak skrev 2008-01-17 17:28:14 följande:
jag har den här butikstråden bland mina
favoriterwww.familjeliv.se/Forum-5-87/m28671141.htmlär det den som gäller? Eller finns det fler?Ska ju på Formex som sagt men vi tänkte hinna med en snabbis på stan också!! Vad ska man prioritera?Bra matställe? Gärna med mycket mat så man blir mätt Här hemma tycker jag det bara finns baguetter, hamburgare och bakad potatis! Och när jag är i Sthlm hittar jag aldrig nå´t bra matställe tycker jag så jag hamnar alltid på McDonald´s av blodsockerfallet!
Det är den som gäller, tråden alltså.