Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 20:20:16 följande:
    Mori: Söt klänning och ballerinaMM: Va kul! Grattis! Men då är väl inte den andra aktuell längre?Här är bild på halvfärdig toa, ja eller vägg, svårt att ta kort utan att det som är rosa (blä) i hallen inte ska synas. Hängde upp spegeln iaf så ni får se den också.
    Vad fint!
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:22:06 följande:
    Jag menar i samma delar som sebran, den låg ju i ett platt paket när den kom!Mia, ingen mobil. Så tråkigt tycker jag! Jaja, jag får väl ge honom en timme, max! Sen går jag ner!
    Ja, gå ner efter en timme, det hade jag också gjort.
  • MiaMariah

Var med svärmor i en underbar butik idag - full med myrten, olivträd, zink i massor, Madame Stoltz, En Gry og Sif och mycket andra fina märken. Jag blev helt tagen. Svärmor hade sagt att jag skulle bereda mig på att butiken inte var stor men att hon hade en del fint så jag trodde inte det skulle vara så märkvärdigt. Men ojoj, gissa varifrån jag ska önska mig presentkort när jag fyller!

Så var vi också på ett kermakeri (stavning?)- köpte denna;

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpscdcbq.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    Mori skrev 2008-01-11 20:25:05 följande:
    Miamariah: Tack! Vi kanske skulle ta och öppna någon laga elgrejer mottagning du och jag. Billigt att införskaffa verktygen.... Spikklubba och slegga räcker!LinaoMatilda: Tackar!
    SkrattandeSkrattande Och så tar vi dyyyr timtaxa Flört
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:28:23 följande:
    Sambon är tillbaka, spacklar just nu! Utan att jag hämtat honom!
    Ah, men vad bra, då slapp du tjata!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 20:30:18 följande:
    Kom igen nu, jag har faktiskt spikat upp panelen alldeles själv och t.o.m. sågat listerna. Jag vill höra lite fler: "åå så fiint" Jämför med stjärnhimlen jag visade bild på tidigare, visst ser det bättre ut.MiaMariah: Tack
    Men oj, har du gjort det själv! Jag är impad till max och vet vem jag ska bjuda hit till Göteborg när vi köper hus Flört
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:30:45 följande:
    Mia, det låter som en dröm! Gullig skål!Lina, så fint med panelen i badrummet! Är spegeln gammal eller ny?
    Ja, det var verkligen en dröm, gick varv på varv Skrattande
    Mori skrev 2008-01-11 20:32:00 följande:
    Underbar! Lite jordgubbar i den så är sommaren räddadExact, minst 400 kr i timmen, det är ju ändå rätt krävande med sådan precition (jisses, hur fasen stavas det??)....LinaoMatilda: Du får vara med om du vill! Enda kravet är att du är stark
    Skrattande
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 20:42:13 följande:
    Men oj, har du gjort det själv! Jag är impad till max och vet vem jag ska bjuda hit till Göteborg när vi köper hus Så konstigt citatet blev. Hihi låter som att du har någon baktanke med den inbjudan
    Va? Nääee, hur kan du tro det? FlörtSkrattande
Svar på tråden Vita hem del 6