Inlägg från: lillvilda |Visa alla inlägg
  • lillvilda

Vita hem del 6

usch då julia hoppas det gick bra med handen! jag har nu läst repotaget, jätte fint! wow tänk att se sitt hem i aftonbladet 3 sidor är ju väldigt bra men visst vill man se mer av ditt hem. Tur vi kan kika in i din blogg oxå vilken dom verkligen borde ha nämnt!! du har ett otroligt vackert hem! å jag är så imponerad över hur ni kan hålla allt så vitt med 2 barn. Såg så härligt ut när du bakade med barnen man får en bild av att det alltid är så harmoniskt hemma hos er

• lillvilda

nej vad trist

Peak skrev 2007-12-09 15:45:30 följande:
    åh var ju på stan förut och gick och tänkte att idag ska jag köpa aftonbladet!! De hade inte öppnat butikerna än (vi var och åt frukost på ett ställe då) och sen glömde jag det!! Attans nu måste jag ju ut igen Så nyfiken nu på Juliahs hem!!Lowe fick ett par jättesöta fårskinnstofflor av mamma när vi var i gamla delarna av Örebro, Wadköping på julmarknad och när vi kommer hem är de borta ur korgen på vagnen!! Måste ha tappat dem!?
  • lillvilda

åh men då var det ju inte trist längre.. jisses vilken tur!

Peak skrev 2007-12-09 17:24:51 följande:
    tjohoo igen - är det bara jag här idag På vägen till Ica och Juliahs hem hittade vi tofflorna!! Någon vänlig människa hade lagt upp påsen på en buske! Mamma måste ha tappat dem på väg till sin bil en bit bort från oss. Vad glad jag blev igen Och Juliah - fint hem och repotage! Men synd att det inte blev fler sidor man ville ju se mer!!
  • lillvilda

Bea- vad härligt att få komma hem med så mycket fint! Förstår att du är lyrisk det skulle jag oxå vara. kul att få så fint nu före jul!

• lillvilda

PEAK- *hoppar upp å ner* är den är såå fin!!! Tack Tack!!

• lillvilda
    jag skulle kunna köpa rött till en pojke..eller jag har gjort det till sonen. Hans liggvagn var röd..sittdelen är dock beige.
    gemelli skrev 2007-12-14 16:04:54 följande:
    Hahahaha bara jag som inte skulle köpa rött till en pojkbebis  
  • lillvilda

usch kajsa vad trist Hoppas du mår bättre snart och att julstämningen infinner sig ändå.

Kajsa M skrev 2007-12-15 12:49:37 följande:

Hej alla rara!Har nu ögnat igenom flera dagars skrivande i tråden. Mycket kul läsning och fina bilder. Ingen nämnd ingen glömd!Är så ledsen över att julen håller på att gå om intet här hemma. Har fått slänga ut alla hyacinter och tazetter, mossa, och kransar. Inen levande gran blir det, utan maken är och köper plastgran just nu. Behöver dofterna för att känna julstämning! Har blivit så hysteriskt allergisk mot allt. Vet inte fortfarande vad jag reagerar över, men jag kan knappt vara hemma. Har fått medicin nu och får hoppas det går över. funderar åp att ta in en städfirma som sanerar hela huset. Kan finnas sporer kvar från mossan...Usch vilket elände! Ska baka lite idag för att få in lite juldofter i alla fall, sen får vi skråla julsånger för fulla muggar.Lisa1981angående bord! Jag röstar för englesson eller EV. Det ovala bordet var fint också, men jag gillar hellre rektangulära bord. Fast ovala är praktiska när man ska klämma in många!
  • lillvilda

hej jag tittar in. jag har inte haft tid att läsa här inne för vi har levt i nån slags dimma här hemma tillföljd av att vi inte har sovit. Sonen är tokförkyld och håller på att få tänder samtidigt så här sovs det bara lite lite åtgången. känns som jag bara hinner lägga ner huvudet så vaknar han med ett vrål igen. Men nu när jag läser här så måste jag ändå känna mig tacksam att vi inte fått magsjuka iallafall. Krya på er alla ni med vinterkräksjukan hoppas ni får en fin jul iallfall.

• lillvilda

Ni som har små pojkar hur har ni inrett deras rum?? det blir ju lätt en massa fula leksaker som man helst vill gömma. Eller har ni köpt fina julklappar som man gärna har framme?

Svar på tråden Vita hem del 6