Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-11-29 12:35:36 följande:
    Snöar det lika mycket hos er som hos mig? Vi är totalt insnöade! Fast det är lite mysigt speciellt då jag är förkyld och ändå måste vara inne!
    Här i Stockholm regnar det -heltrist. Skall det vara nederbörd så här års så skall det väl vara snö, så vi får ett fint vinterlandskap, regn klarar jag mig gott utan..
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-29 14:09:52 följande:
    Bu blev jag så upphetsad att jag glömde allt annat. Hann se en fin adventsstake iallafall, mia mariah!Den 17:e kommer de och fotar vårt hem! Iiiiiiiiiih!
    Åh, vad spännande förstår om du går upp i varv -men lugn, du har ett jättehärligt och fint hem, som tidningen får vara glada för att det är med i ett reportage!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2007-11-29 14:14:08 följande:
    Det finns inget telefonnr men jag har mejlat. Kan man vara så fräck att man kollar på hitta.se efter telefonnr?
    Ja, det tycker jag nog. Har de lagt ut en annons så får man väl förutsätta att de vill få den såld, så leta fram numret och ring och köp!
  • Camilla R
    Bandykillar skrev 2007-11-29 14:19:04 följande:
    Juliah grattis vilken tidning var det för. Har idag fått Allt i hemmet har bara bläddrat igeonom lite snabbt.Väntar på lantliv också men när kommer den i butik runt den 5-6 dec eller.Slänger in frågan igen om Leilas kokböcker finns det både till att baka ocj laga mat?
    Leila har idag två kokböcker: Leilas middagstips och Leilas guldkant på vardagen (jag har bägge) och i vår så kommer hon med en bakbok 'A piece of cake' den lär vara mumsig
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-29 14:34:51 följande:
    Kajsa, ja absolut, bordet är väldigt fint och i vitt blir det klockrent!Ja jag har inte så mkt kvar egentligen i tvättstugan, får bli en snabbis till Ikea imorgon.Jag vet inte men det känns nästan "skämmigt" att det blev två så stora grejer på kort tid...
    Inte skall du "skämmas" det här är ju superkul. Du skall vara glad och stolt!
  • Camilla R
    Eddan skrev 2007-11-29 15:05:18 följande:
    Camilla R: såg att du hade Leilas kokböcker. Får man vara fräck och fråga om de finns med ett salladsrecept med blodapelsin och rostade valnötter där? Jag ska göra en sallad till ett knytis på lördag och tyckte att det lät gott. Leila nämnde den salladen i någon artikel häromdagen men har inte lyckats hitta något recept!
    Ja, jag tror det -men har inte kokböckerna här. Kollar det ikväll och återkommer
  • Camilla R
    malins79 skrev 2007-11-29 15:03:38 följande:
    ååå, han som säljer sängen svarade inte men Marcus lämnade meddelande och sa att vi köper den.Hoppas, hoppas vi får den. *viskar* dom som säljer den vet nog inte om att det är en Juno, för den är ruskigt billig.
    Ruskigt billig var just ordet!! Håller tummarna så hårt det går!
  • Camilla R
    MariaV skrev 2007-11-29 15:02:58 följande:
    Hej hej. Har nytt inlägg i bloggen.Nu ska jag läsa ifatt!
    Schysst radio!! -har likadan och även vi kopplar ihop den med vår mp4, vilket gör att radiokanalerna tas emot betydligt bättre plus att vi kan köra barnens alla favoriter som finns lagrade i minnet
Svar på tråden Vita hem del 6