-
Jag får också den känslan när man har stjärnor, håller hela tiden på med mina v-rums fönster och känner att det inte blir helt ok. Man är ju så van att ha lampor...LCroft skrev 2007-12-14 11:21:36 följande:Så mysigt det låter! Jag har inga julgardiner utan bara de vanliga vita längderna i köket, lykta har jag på bordet som står framför fönstret men eftersom vi i de andra rummen har vita pappersstjärnor i fönstret så känns just köksfönstret "tomt" på nåt sätt...
-
oki, då var det inte den jag trodde....men nu e jag med. Vad skoj!LCroft skrev 2007-12-14 11:22:29 följande:Moosaik hette den innan hon böt blogg.
-
Nu måsta jag fixa lite här hemma...Ska ha lite adventsfika här hemma med några mammor vid 12...
-
Miamariah: Jättefina grisar, har också blivit lite smått besatt av dem! Jättefina bilder på blomman, din man kanske ska byta yrke!Daggdroppen skrev 2007-12-14 15:20:52 följande:*IIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH*Nu ÄNTLIGEN ska jag få hem min efterlängtade dubbelpulpet!!!Letade i flera år innan jag fann en, och nu äntligen är maken på väg att hämta den. Skulle åka och hämta den en gång med min bil, men den var för stor. Och det är svårt att få maken att komma hem före karln stänger butiken... Och svårt att få honom att inse att jag faktiskt VILL ha hem den... MEN nu är han på väg Snäll gubbe som kan ha den reserverad i veckor Åh så glad jag är (Rori har en likadan i sitt galleri om ni undrar hur den ser ut. Men jag har ju berättat om den förr så kanske ni minns?)
Åh, det är en sådan lycka att få hem något man verkligen har längtat/trånat efter!!
Är lite trött nu, efter fikat här hemma med mammor och barn och lilla A var helt slut!
Men jag har lyckas knåpa ihop ett nytt inlägg i bloggen iaf! Välkomna!
-
Knyttis: Vi har hemska högtalare, höga svarta!! Fast de är smala iaf...Bra idé!! Undrar bara om sambon går med på det, kanske förstör ljudet eller nåt...lillafruluva skrev 2007-12-15 11:51:23 följande:Sy vita överdrag annars!!!
Karamell: Det ser ut som vi har samma golv, vi har det i v-rum och matsal...Tycker jätte mkt om det...
Känner mig överflödig idag och vet inte riktigt vad jag ska ta tag i, pepparkakor och hus måste fixas, slå in lite fler julklappar kanske. Göra ett "draperi" till Alicias lilla garderob, sy klart mina små strumpor som ska sitta i granen...hade visst en del att göra ändå...
-
Ni har ett helt underbart kök!! Vill haaaaa!!!!Usch, nu vill jag inte gå ner i mitt och baka!mimmi006 skrev 2007-12-15 13:11:20 följande:Nya bilder på vårt kök, julpiffat och redo!mimmi-magnolia.blogspot.com/
-
Kikar in lite snabbt...
Mimmi: Fy vad trist med din allergi! Att inte kunna ha några julblommande dofter *suck, lider med dig* Du får köra lite av YC jul dofter istället, ljuvligt luktar de...fast rätt starka, så man kan inte ha ljuset under vaxet tänt för länge...
Juliah: Kul att fixa din pianopall, vet din man om att den existerar än? kom ihåg när du köpte den och det var lite hysch hysch
Mimma: Så där e det för mig också! Så typiskt! Vi lade på våra julkort idag, jag och sambon satt till 02 inatt och gjorde dem, man e ju så knäpp...de har funnits i datorn i ca. 2 månader och sen sitter man dan(natten) innan..
Fluffiga: Så skönt att basta, sitter ni med granriset?
Lcroft: Jättefin!
-
Hinner inte läsa ikapp...
Men GRATTIS Johanna! Vilken liten gullunge, hoppas att ni allihopa mår bra!
Nu är alla paket inslagna, så skönt! På fredag tar vi in julgranen och pyntar den, när tar ni in den?
Har lite nytt i bloggen...
-
oki, jag har verkligen fått hålla mig...e så himla sugen på att ta in den. Förr så pyntade vi alltid granen kvällen innan julafton, men jag vill hinna njuta av den mer....MiaMariah skrev 2007-12-17 11:36:37 följande:Tog in vår (plast) till första advent.
-
MM: Lycka till, det kommer gå superbra! Håller alla tummar och tår för er!
i´l be back....måste ner till tvätten...