Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Ninizen skrev 2008-01-13 20:13:48 följande:
    Japp!!   Efter lite korrespondens via nätet så gick dem ner till 1500:-  Det är det väl värt va? Tänk er den i vitt (vad annars) och ngt fint att hänga på handtaget. Kanske mitt nyinhandlade lilla platta zinkhus från Elsas. Har inte alla det förresten?? Himmelbit: Får jag lov att komma in till dig??*sträcker fram en korg med nybakade muffins*
    Självklart får du det! Välkommen in!
    Tackar dock nej till muffinsen *ståndaktig - NOT* Tar två när du tittar bort...
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-13 20:56:24 följande:
    Himmelbit- vad är det smulor du har runt munnen? Fru Puffen- jag såg en fin idag, men hur långt är du beredd att åka? (barnsäng)
    mfdkskfhfl - *svårt att prata med munnen full*
    Det är apelsin!
  • Himmelbit
    Mori skrev 2008-01-13 21:03:48 följande:
    Mimma: Maja som den lilla flickan i barnböckerna med de vackra illustrationerna?Miamariah: Vackert!Jea: Menade du bildern på min dotter? Dm har sjukt likt hår iallafall! Fluffiga moln: Tack! Forsätt med bildbombningen, vi gillar det ju!! Bea: Den gillar jag!! Himmelbit: Ja, hon börjar bli rätt stor. Hon fullkomligen tacklade mig av stolen, klättrade upp och stal virknål och virkning från mig Hon satt där en bra stund och grejade med virknålen!
    Lilla pluttan - mamma får akta sig
    MiaMariah skrev 2008-01-13 21:07:26 följande:
    Vilken fin bild! Älskar svartvita bilder. Rama in och vips har du en vacker tavla!
  • Himmelbit
    Ninizen skrev 2008-01-13 21:53:24 följande:
    Himmelbit: Men du.....det var ju ändå lightmuffins. Dem ska man tydligen gå NER i vikt av att äta. Ta en tugga till och känn hur smal och snärt du blir på en gång. *säger jag med munnen full*Fru Puffen: Förstår din frustration.  Orken räcker inte alltid till, eller timmarna eller pengarna...
    Ja, jag känner att det börjar dra åt i midjan.. Tänk om jag försvinner nu.... *helt riskfritt*
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 21:59:48 följande:
    Hej jobbat kvällen och inte hunit läsa ikapp alls.Skymtat Mia Mariahs fina saker och läst en fråga om lampkoppling. *är gift med en fd elektriker som kopplar allt så det inte syns*
    Här hemma är det jag som kopplar el *skrävlar*. Inte för att jag är varken elektriker eller fd men jag är en händig kvinna *fortsätter krävla så att jag nästan spricker..*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:07:16 följande:
    Himmelbit: Det är bra skälva på. Själv hamnade jag nästan i bråk med en av gammlingarna på jobbet som sa - Du tror att du är nått! Det syns på dig! Tacka fan att jag är nått! I Rock!
    Go girl!! Det är bra!!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:08:32 följande:
    Visst är det bra. *nästan så jag funderar på att fota hur fint vi  har alla laddare och telefoner, helt osynligt*
    Jaaa, fota!!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:13:41 följande:
    Med himmelbits tillåtelse *tydligen måste jag kolla först så hon inte har paxat nått av skåpen jag visar*www.blocket.se/vi/14806218.htm: Då ska jag inte låna ute kameran till min make.
    Kyss
  • Himmelbit
    JeaJea skrev 2008-01-13 22:26:10 följande:
    Fy så orättvist, min är elingenjör men inte syns det, jag blir snart galen av alla sladdar.(nu säger han från soffan att han är svagströmselektriker, finns det?)lite ot men titta på vår nya bokhylleinredning, söt va!
    *asg* Såååå söt!! Har hon somnat där?!
    Mori skrev 2008-01-13 22:27:20 följande:
    BJUUUUUD! Jag har gått från dryga fyrtio kg till femtio på fem år. Vill påminna om att jag är bara en tvärhand hög så femtio är inte så lit som det låter på min korta kropp!
    På apelsin?? *oskyldig* Varsågod!
  • Himmelbit
    Mori skrev 2008-01-13 22:40:19 följande:
    Sötaste bokstödet jag sett! Galna ungar kan vara!Himmelbit: Behåll din apelsein du..... *surar*
    Det var ju Ninizen som bjöd på muffins!!
    Jag äter BAAARA apelsin! Funderar på en kiwi också..
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:30:39 följande:
    JeaJea: Sööööt! Min man är också svagstömselektriker men titta vad han kan göra *Och visa för allt i världen maken!*Vassego Himmelbit. Vi har ett skåp i  arbetsrummet:  Öppnar man så ser det ut så här:
    Härmed skickas en inbjudan till er! Välkommen hem till oss - du och jag kan snacka skit, din man kan ta på sig "elektriker-stället"
Svar på tråden Vita hem del 6