• juliah

Vita hem del 6

vsm, jag kommer att vara ett vrak halva sommaren pga av det, hur kunde du veta det? Skrattande 

• juliah

Svetten rinner...jag möblerar. Får inte riktigt till det i Noells rum. Byråån han har är full av sängkläder osv. Ska nog tömma den och ha som leksaksförvaring så att rummet kan bli så vilsamt som möjligt kvällstid.

Tack för alla synpunkter och tankar ni delar med er, ni är guld värda.

• juliah

Buhuuuuuu, nu är jag less. Det ser ut som en ren katastrof hemma.

Mimma, jag möblerar om så att Elle kan ta över Noells sovvrå i sovrummet och Noell flytta till sitt eget. Det går åt skogen.

• juliah

mimma, för mycket prylar som ska rymmas på minimal yta, Elles vrå blir bra men Noells rum är en katastrof. Fattar inte att jag gav mig in på det här just nu...

• juliah

Nu har jag varit ute med vagnen för att softa ner mig själv lite Skrattande Har rensat en hel del, slänga och skänka bort. Ska ta en vända bland leksakerna igen.

Elles vrå blir toppen, Noells rum lika omysigt fortfarande...

• juliah

hannah, jag kan knäppa några katastrofbilder strax.

nublu, det har du helt rätt i!

• juliah

Lynn, mesig var ordet Skrattande
    Alltså jag har inag som helst krav att sova hela natten i egen säng. Får gärna krypa upp till oss närsom men somna i egen säng ska gå. Det går ju nu men det har varit i vårt sovrum.

Anledningen till omorganisationen är helt enkelt platsbrist, vi kan inte ha vår OCH barnens sängar i sovrummet. Det får inte plats.

Jag har portat maken ikväll, han är ju mesigare än jag så kvällen går nog smidigast om jag får sköta det idag.

• juliah

Lina, jag är med tills han somnar, så det blir samma ikväll!

• juliah

Lina, vad var det du hade gjort idag? Känns lite oklartSkrattande

Har du fotat?

Peak, det är nog bara sunt. Jag är fastklistrad vid mina barn, boktsavligt talat vilket bara ställer till det framöver. Vi har inga andra än min mamma som ställer upp som barnvakt heller...

Jag är tacksam för att ni skrivit om era erfarenheter och håll tummarna för mig ikväll!

Får bli foton imorgon om jag hinner, nu är det så mörkt.

• juliah

Godkväll!

Ni som har Hemnes sängar till era barn. Hur gamla var de när de började sova i dem och så vill jag höra lite allmänt om ni är nöjda osv.

Nattningen gick super idag i eget rum, men tre timmar senare ligger han i vår säng, ordningen återställd Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6