Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Peak skrev 2008-01-21 18:50:32 följande:
    Grattis Vem är Tove? Vad kul!!Det är på Vägverket, titeln är administrativ assistent, men det betyder väl allt-i-allo typ Glad för vilket jobb som helst nu, men det verkar iaf kul
    Härligt, å vad roligt, det får du fira!
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-01-21 19:15:35 följande:
    Mia- jag har bara snikläst Tove i affären, men den såg fin ut! Stort grattis! Peak- grattis!*lägger till i favvisar igen*
    tack!

och spännande med bild i AiH, undra vilken det blir Skrattande
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-01-21 19:53:29 följande:
    Attans! Det hjälper ju inte att trycka på att få in den i favoriter. Dumma dumma fl.Grattis Peak! Vad roligt, när börjar du?Och grattis MiaMariah! Det är alltid kul när bloggen får publicitet.Lasse: Jag kommer och flyttar in i Smegen på riktigt efter att ha sett dina fina bilder!Mimmi: Nu är det ditt fel om vi får ett fjärde barn. Jag vill, jag vill jag vill få inreda ett sånt fint flickrum.Maken målar källartrappa för fullt. Är det nån av er som vet om det går att måla på klinkers? Är sugen på att göra det i så fall.
    tack tack!
  • MiaMariah
    lasseliten skrev 2008-01-21 19:54:58 följande:
    Stooor bild! Tack DLL för tipset!
    Åå alldeles underbar!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-21 19:57:20 följande:
    Lasse, oj vad fint! Ska det målas. Min bild är inte alls lika fin, men nu hämtade jag den så. *repris från imorse*
    Underbart fint!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-01-21 19:58:26 följande:
    Jag ääääälskar ditt kök!!! Sååå fint! Ps. Ordpolisen säger: Det står Jordgubbar med mjök i bloggen..
    Tack snälla du, började tro att det bara var jag som läste och kände till Tove Skrattande
  • MiaMariah
    nublu skrev 2008-01-21 22:01:54 följande:
    Himmelbit: www.nordhjem.dkMia: Jag fyndade två örtkrukor från Bruka i fredags. 10 kr st på Ekorrarnas loppis i Tranås.
    Också ett bra fynd!
    mimmi006 skrev 2008-01-21 22:02:12 följande:
    Fin, det är smart att förse sig till nästa år! Himmelbit&Nublu- eller kanske nordfyn... *frestar*
    Skrattande
  • MiaMariah
    nublu skrev 2008-01-21 22:15:57 följande:
    Mia: Härlig skål du köpt f ö. Postade alldeles för tidigt!Himmelbit: Ska vi avslöja fler fyndställen för Mimmi?
    Tack! Hade tur och roffade åt mig den sista Skrattande
    FruPuffen skrev 2008-01-21 22:19:43 följande:
    Den har jag me! Fast jag har haft den länge, gillar den jättemycket.Nu ska jag sova. Ska på shoppingtur till Uppsala i morgon! God natt!!
    Ja, jag gillar den också! Natti!
  • MiaMariah
    Toola skrev 2008-01-21 22:22:47 följande:
    God Kväll !Var och målade förra veckan, min systerdotter ringde o hade panik om att dom var för få på målaraftonen o frågade om jag hade råd att följa med.å vem kan neka till ett sånt erbjudande även om januarikassan är skral.Tänkte visa upp mitt senaste alster.En snögubbe till sonen blev det - det är ju trots allt vinter än...
    vad söt!
Svar på tråden Vita hem del 6