• juliah

Vita hem del 6

Godmorgon och hej Lynn!

Jag ska ut på en liten shoppingtur, ska köpa ranunklar och spana in Lexingtons spring collection om den nu kommit. Städa och tvätta lite också, alltså inget exalterande direkt Skrattande
    Vi har sovit alla fyra i vår säng upptäckte jag imorse, Noell kom ju redan på kvällen vid halv tio snåret och Elle orkade jag aldrig bära tillbaks efter första amningen.

Vilken mysig dag ni ska få!

• juliah

Lynn, Skrattande Så mysigt med en lillebror i familjen! Kan inte hjälpa dig, det är så svårt med pojknamn. Viktor tycker jag om men det är nog för att min bästis hette så...

• juliah

Lina, hur menar du,jag förstår inte riktigt? Skrattande

• juliah

Surdturf, örngott och en pläd står på min önskelista! Roligt att se dig här. Svårt det där med vad man ska ha på väggarna. Jag har inte råd med konst så vi har inramade foton istället.

nublu, oj har den nya tanden redan kommit, hur lyckades den med det? Skrattande

Lina, NU förstos jag hur du menade Skrattande Bra med lite repetition på morgonkvisten. Har du bilder på hur du möblerat kanske?

• juliah

Lina, självklart vill vi se!

vsm, tack för infon!

Vi ska snart lägga färdigt plankgolvet på sovloftet i gästhuset, där ska golvet målas vitt. Vi velar lite om hurdana golv det ska bli på nedervåningen...vitmålat eller lutat.

• juliah

mimma, å så roligt, det kommer att bli så fint så!
    Jag lovar att spana, jag köpte två örngott i somras, randiga och blommiga på andra sidan med volangkant. Tror att årets har lite mörkare blå nyanser men blått är så fräscht till våren/sommaren.

• juliah

nublu, hur ska du piffa, någor särskilt tema? Kan tänka mig att du fått en herrans massa inspration.

• juliah

Vilka ska till Formex föresten? Jag ska dit på söndagen, ska bli spännande.

• juliah

Nu får ni se ett resultat från gårdagens slit, en totalt opiffad och dålig bild.
    Fotar ordentligt när det är ljust någon annan dag.

IMG_5288.jpg

• juliah

Birks, jag velar, jag ÄLSKADE dem på mellanstadiet Skrattande

nublu, ok, jag ska också drälla runt lite hade jag tänkt och norpa kataloger hihi.

Svar på tråden Vita hem del 6