Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-12-30 22:14:36 följande:
    På alla sidor som jag läser om fläckbortagning så finns inte "jeansfläckar" med.Jag får väl göra en chansning och hoppas det går bort i tvätten, men det får bli på tisdag för vi ska iväg imorgon till min syster och fira nyår så jag hinner nog inte tvätta innan vi åker.
    jag fick jeansfläckar på en vit tygväska jag hade och då fungerade det med fläckbortagare och tvätt. Om du ska åka iväg skulle jag följa lasselitens förslag och iaf lägga det iblöt innan.
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:28:03 följande:
    Kmmer prontoVet ni vad?!Måste bara skryta liteJag är rankad etta i min golfklubb i min ålder! Upptäckte det idag!
    Grattis! Det är duktigt.
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 22:31:10 följande:
    Nä uppenbarligen inte! Men man kan dressera dem rätt bra med åren. Min rare make  hade en såndär gräslig skinntavla när vi träffades. Gissa hur länge den fick hänga uppe?!
    inte länge Skrattande

Juliah: Det är bra! Ibland känns det som att man är bara mamma och glömmer bort att vara sig själv. Det är klart det är viktigast med barnen, men man mår nog bättre och är bättre mamma om man ger sig själv lite tid och piffning. Kan komma på mig själv och märka att jag inte borstat håret sedan förra duschen. SÄtter bara det i svans och sen får det vara.
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:11:59 följande:
    Vi kan väl konstatera att vi vita hemmare inte bara har vackrare hem än genomsnittet, vi är snyggare med!
    hehe känner plötsligt att jag inte hör till vita hemmare
Svar på tråden Vita hem del 6