Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-01 13:55:10 följande:
    Jag GRÅTER!!!! Vill ni se vad dottern fick i julklapp?
    Oj, ja... man låter väl henne ha den ett tag och säljer den sen och köper något trevligt åt henne Skrattande Mina barn har också många hemska leksaker, men de flesta är små och kan gömmas i korgar iaf. Du kanske kan sy ett skynke att ha över den när hon inte använder den?
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-01 14:35:12 följande:
    Hade ni trevligt igår??
    Ja tack det var trevligt. Jag kom hem rätt tidigt så barnen skulle få sova. Men jag hade fin utsikt över raketerna här hemma
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-01-01 17:04:42 följande:
    Just nu är det helt översvämmat av leksaker här och vi försöker verkligen att inte handla mycket leksaker åt barnen... men det finns andra som mer än gärna gör det! Här är det alla möjliga grejer, stora, rosa sagoslott, dinosaurier och garage... det går helt enkelt inte att plocka undan allt, då skulle jag inte göra annat!Ibland tar jag undan saker och gömmer dem ett tag och sen byter sakerna vartefter så att det ska bli roligt igen.Kistor, korgar, backar under sängen är mina bästa vänner i barnrummet! Bara skyffla i på kvällen...
    Ja så är det här ungefär. Tycker faktiskt det är lite tråkigt att barnen har fått sååå mycket leksaker till julen. Bra idé att gömma undan och ta fram sen. Jag har korgar och vita lådor att ha leksakerna i i vardagsrummet och köket. Jag vill kunna ha leksaksfritt också även om det ska vara nära till leksakerna.
  • LinaoMatilda

Ja det är inte kul att kilva på saker. En lite kossa gör riktigt ont att kliva på kan jag berätta Skrattande

mimmi006 skrev 2008-01-01 17:23:27 följande:
    Drömmen är att ha en bra skänk som man kan ösa in leksakerna i ! Jag längtar efter ett lekrum här nere nu, leksakerna får inte plats i Lisas rum så vi har leksaker överallt. Lite mysigt, men opraktiskt ibland! Jag halkade på en klots förut...
Svar på tråden Vita hem del 6