Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-06 19:41:49 följande:

Hppar rakt in och läser inte bakåt! Ser att Lcroft gjort julfint!tänkte bara visa lite av julpyntet som min sexåring och jag pysslat med. Hon ska ha egen gran i år, och den kommer gå i rosa!Har även köpt ljusrosa julgranskulor. Så flickigare kan det väl knappast bli eller?
    God kväll i tråden, vilket härligt julpyssel! Jag har varit och pysslat ikväll på en av stans blomsteraffärer - supermysigt - och nu är soffan färdigmålad också!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-07 14:41:22 följande:

Det är vi bara glada för!Nu har jag varit hos rektorn och fick veta att jag får 80 % efter jul. Perfekt! Jag ska jobba som speciallärare! Kul men vilken utmaning!
    Grattis vad kul!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-07 16:31:43 följande:

Lasseliten och septemberpyretTACK!!!Ja vem skulle inte vilja ha tacos och idolfinal på programmet! Ska behöva sitta och käka julmat hela kvällen och missa när Amanda vinner ikväll!
    Det är precis så min kväll ser ut plus lite målning också, men det är bara en bonus! Men jag är inte så säker på att Amanda vinner, även om är välförtjänt av det...!
  • Septemberpyret

Godkväll i tråden! Hoppas att allt är bra med er! Jag har varit begravd i jobb och målning av hallen den senaste veckan, men nu är målningen klar och julledigheten närmar sig...!

• Septemberpyret

Malins har du lust att släppa in mig hos dig, jag skulle gärna kika på skrivbordet ...

• Septemberpyret
    malins79 skrev 2007-12-15 21:28:37 följande:
    FixatFÅr vi se bilder på hallen?
    Vilka fina grejor man kan hitta på loppis och vad mycket det gör med lite vit färg! Ska fixa bilder på hallen, men det dröjer tills imorgon har lite kameraproblem. Men när ni ser före-bilderna kommer ni förstå varför jag målade om...!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-15 21:33:56 följande:
    Har det gått bra med hallen? Jag vill också se förstås *nyfis*
    Det har gått toppen med hallmålningen, en liten inident bara... Jag satt och målade en morgon och in kommer Mira nyvaken och gosig för att ge mig en kram och ställer sig rakt i färghinken...! Det var ett riktigt "dolda-kameran-ögonblick"...!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-15 20:42:27 följande:
    Behöver er hjälp... jag köpte en handstickad ulltröja i Portugal när Sundsvall brann, ungefär! Den är lång och för stor och passar inte alls... vad ska jag göra med den? den är jättefint stickad, tyckar jag:
    Håller med de övriga, en kudde skulle bli jättefint!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-15 21:41:41 följande:

hihi, synd du inte hade kameran framme! Blev hon snopen?
    Ja, det hade varit riktigt kul att ta kort på oss men det rådde liksom lite "panik" just då... Hon blev ganska förvånad, men var jättesöt med vit-doppade ben! Hoppas allt är bra med dig, har du fått allergi?
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-15 21:47:27 följande:

hihi, kan tänka mig minen hon fick! Ja jag har blivit tokallergisk! Fyllde 30 i somras och min pappa blev exakt lika allergisk det året han fyllde 30. Så det ligger i generna! *morr* Varför ska man ärva alla föräldrarnas dåliga egenskaper?
    Nej vad tråkigt, men som tur är finns det ju en hel del fina plastväxter nuför tiden...! Har hört att julstjärnorna är extremt allergiframkallande så jag har faktiskt undvikit dem i år...
Svar på tråden Vita hem del 6