Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-02 19:22:11 följande:

Jättefint, jag gillar kombinationen vitt och mörka träslag...
  • Septemberpyret
    juliah skrev 2007-12-02 19:17:56 följande:
    Ok, nu ska jag försöka minnas en del.Tusen tack för komplimangerna, jag är såå nöjd med trappen, fler och bättre bilder kommer i veckan.
    Ser med spänning fram emot bilderna på trappen i veckan! Vi har en urful trapp i huset som jag planerar att göra något åt så småningom.
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-02 19:34:42 följande:

Lyllos! Vill också till Tranås! Är mimmi där idag månntro?Ja tänk på den goda tiden när barnen låg i vagn! Och man gick där så stolt och njöt. Nu skäms man istället...
    Inte behöver du skämmas för dina småttingar, de har nog sina "besvärliga perioder" i alla åldrar... *kram*
  • Septemberpyret

Mimmi: Har du varit i Tranås och på Moster Malla idag...? Jag kan fresta er med att jag ska på "julpyssel" på en av stans blomsteraffärer på torsdag. Det ska bli så mysigt!

• Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-02 19:44:18 följande:
    Nej, jag lämnade aldrig stan här ... det var så skönt på stan idag, blev en hel del fina kläder och leksaker. Dock ingen inredning!
    Ni tror säkert att jag är alldeles knasig, men gissa vad jag handlade i Sthlm...? Just det... en stor vit sten...!
  • Septemberpyret
    INOX skrev 2007-12-02 19:45:42 följande:
    JAAAAAAAAAAAA!!!Min tiramisu-filt är klaaaar!! *ÖVERLYCKLIG*Den är underbart härlig att svepa om sig i soffan!!! wherethewhitethingsare.blogspot.com/Kika om ni vill! Åh, att något så enkelt kan göra en så lycklig. Jag trodde aldrig att jag skulle ro i land med detta projektet, men det gjorde jag.Kram på er, denna mysiga 1:a advent!L
    Fantastiskt fin! Vilket jobb!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-02 19:47:32 följande:
    Stenkvinnan!
    Eller hur, viss har dille på zinkhus och vissa på vita stenar...!
  • Septemberpyret
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 19:49:53 följande:
    Visste inte du hade dille på stenar Vad har du dem till? Bild?
    Nej det är nog dåligt med bilder, men gissa vad jag handlade när jag, Mimmi, Kajsa och Himmelbiten var på shoppingrunda i Linköping...jo, vita stenar...!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-02 20:12:29 följande:

Nej visst är det elakt! Han förstår ingenting! Blir ju nästan ledsen för hans skull!
    *asg*
  • Septemberpyret
    Sylt skrev 2007-12-02 20:29:38 följande:
    Haha. Jag köpte ekollon. Mannen undrade vad en ask ekollon kostar.....
    ...Ekollon...det var kanske lite o-tippat, men jag har hört att det är skiftande kvalitet i landet!
Svar på tråden Vita hem del 6