mimmamum skrev 2007-11-25 07:13:39 följande:
Godmorgon!Himmelbit, just den ljusstaken kikade jag på igår på Gruvgatan13, tänkte ta bort ljushållarna och använda som blomlåda! Men den var lite för dyr tyckte jag, men så fin!Knyttis, finfina bilder, älskar bilder i tråden!MiaMariah, de såg underbara ut! Jag börjar verkligen inse charmen med tryfflar, ej dock de med mörk choklad ännu, jag vill ha vit!Jag har fått en beställning från en nätbutik! Hon vill ha 20 hästar så jag har verkligen bråda dagar nu, men det är så skoj! Tänk vilka möjligheter man får genom att blogga, det kan nog juliah skriva under på!
Tack! Klart att tryfflarna ska vara vita

Grattis till nätbeställningen - vad roligt!
juliah skrev 2007-11-25 08:01:01 följande:
Idag ska räcket spacklas, slipas och målas. Listerna står på tur efter det!Är så glad, trappen har verkligen varit ett skelett i garderoben i vårt hem Tänk er några smålyktor på trappstegen, kanske en krans som hänger på "stolpen" till jul...
Vad fin den blir, snyggt!
mimmamum skrev 2007-11-25 08:12:17 följande:
VSM- Kööööp! Blir super vitt! Kanske med några hjärtbeslag?
Å vad fint med hyacinten i lyktan!
mimmi006 skrev 2007-11-25 08:50:32 följande:
Det här köpte jag igår! Jag måste ha vitt porslin att byta med, vi har mörkblått höganäsporslin till vardags.... samlar på swedish grace i vitt, men det tar tid!
vad snyggt!
jepp! har inte kunnat låta bli..
Beatrize74 skrev 2007-11-25 11:28:37 följande:
MiaMariah - gud vad fin julstrumpan blev tillsammans med de andra sakerna. Vad roligt att se!
Tack, ja, den blev klockren där!
MildaMaränger skrev 2007-11-25 12:27:40 följande:
Angående julskyltningen så undrar jag hur tusan de fick plats när de dekorerade?? MiaMaria: Jag har alla bilder samlade i bloggen numera så kolla in mina bilder där!
Ok, tack fast jag har inget emot att bli insläppt ändå - så kanske du kan få nåt sött meddelnade i gästboken ibland