• Peak

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-29 10:55:07 följande:
    PeakVad har ni för luckor och bänkskiva?
    Vi kommer ha vita luckor och till en början ek-laminat skiva - senare i livet blir den kanske massiv
    Camilla R skrev 2007-11-29 10:43:08 följande:
    Jag tycker att det kan funka med vita barstolar med annan möbel vid matdelen. En fördel då kanske är om de just är olika i modellerna för att markera lite extra att det är två skilda rum i rummet..
    mm, jag är osäker...lättare om man bott där innan kanske...

Nån som har tips på vita köksmöbler som inte kostar typ 15000 Ingolf är ju fina men de har ju inget bord till!! (bara runt)
    Camilla R skrev 2007-11-29 10:40:52 följande:
    Ja, jag tror det. Vet att jag har läst att de med blodgrupp B i stort sett är immuna mot kräksjukan, medan blodgrupp 0 är mest mottaglig, gissa vem som har 0??
    Är det sant?? Jag har också 0!!  Magsjuka är det värsta jag vet - om min sambo får det sover jag hos mamma o pappa!!
  • Peak

Köksmaskin, bakmaskin, vad de nu kallas, finns det fina sådana som liknar de dyra för runt 5000:- ? Jag bakar inte SÅ ofta men tycker de är så fina! Såg att det fanns någonstans för ca 3000:- - finns inga ännu billigare?

Vad hände på Leilas igår? Missade - får kolla reprisen. Var det bara om drycker?

• Peak
    LinaoMatilda skrev 2007-11-29 13:16:44 följande:
    Va fin den va! Har inte sett någon svart. Men tror den skulle vara snygg cremefärgad.
    ja det tror jag med! Den rosa är söt, men passar kanske inte hos oss!? ANnars kanske man ska ha en röd för att bryta av lite
  • Peak
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:21:16 följande:
    Hej vänner!Idag är sonen hemma från dagis, har sovit jätteoroligt, han gnydde hela natten. Det går magsjuka på dagiset så vi bestämde oss för att vara hemma. Sonen sov till halv 9 så helt frisk kan han inte vara brukar vakna tidigt! Idag håller jag på och fixar klart med några målningsprojekt. Vill ni se bilder? Egentligen igent spec...MiaM- jag vill kika in hos dig ju! Krya på er alla sjuklingar! Bra att du peppar syrran LCroft!  Det är tugnt när de inte vill ut!
    klart vi vill se bilder
  • Peak
    mimmamum skrev 2007-11-29 13:29:15 följande:
    Vilken toppendag detta blev! Det vara bara till mig med posten idag: Allt i hemmet, lantliv min fina personliga kalender och så ett överraskningspaket från snälla SYLT! Tusen tack!
    Jag fick också allt i hemmet - åh har Lantliv kommit - då ska jag kolla in på bibblan sen!
  • Peak

nån som har en glasskiva som stänkskydd i köket istället för kakel?
    Vi ska inte ha några överskåp och om man ska ha en sådan glasskiva, hur gör man vid fläkten, kåpa av glas.

Beslutsångest över hur vi ska göra, glas eller kakel...

• Peak

nu när vi är inne på bakverk - nån som kan tipsa om gott bröd att baka, är sugen på goda mackor ikväll. Älskar ju vitt bröd, men gärna lite nyttigt bröd ist och helst inte jätteovanliga ingredienser...är jag kräsen nu?

Letar på arla.se men hittar inga

Svar på tråden Vita hem del 6