Vita hem del 6
Gomorron gomorron
Jaså nu ska slanka linjen sätta igång här i tråden, lycka till med det
Nu är vi hemma igen efter julfirande. Vi har haft det mysigt och träffat alla släktingar. Lite omkringfarande dock, men det har gått bra med busungarna trots allt.
Min man överraskde mig med mina julklappar. Han sa att han hade köpt julklappar till sonen några dagar innan, så jag sa han fick gömma dem annars river sonen upp dem.
När vi skulle lämna hemmet för vårt julfirande hos släktingar så sa mannen om inte sonen inte skulle få öppna sina stora julklappar innan vi for iväg. Annars skulle vi ju dra runt på dem flera dagar innan julafton också. Det tyckte jag mannen kunde bestämma då det var han som handlat. Sagt och gjort. Det blev julklappsöppning för sonen innan vi for iväg. Så säger mannen "ska du inte visa mamma dina fina julklappar nu". O vet ni vad! Där var en kartong det stod "Kitchen Aid" på
Superglad och förvånad blev jag!
Så nu äntligen har jag min efterlängtade hushållsassistent! Underbart. Tror aldrig jag köpt den fina själv.. lite snål åt mig själv.
Så nu ska jag baka så det står det härliga till!
Igår var jag ute på mellandagsrea. Usch, vad hysteriskt! Köpte lite julpynt på Hemtex då det var 70% på allt julpynt där. Bla en ny adventsstake som jag tyckte var söt. Annars blev det lite kläder till barnen och nån tröja till mig. Jag måste verkligen sätta fart med att rensa min egen garderob. Såå mycket jag inte använder nu efter 2 graviditeter..