Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Imorgon hade jag tänkt att sonen och jag skulle ge oss iväg på en shoppingtur. MEN nu är det ju stormvarning - typiskt!! Kanske inte rätta dagen att ge sig ut med bilen 14 mil?!

Nytt i bloggen!

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-18 23:04:22 följande:
    Jag såg precis det också! Norra götaland ska visst drabbas värst *laddar mobilen och fyller på vatten*
    Känns lite läskigt! Vi får väl helt enkelt hålla oss inomhus..
    Sylt skrev 2008-01-18 23:14:43 följande:
    haha, inte än. Men jag har varit o hämtat 6 liter färg idag så det kommer snaaaart bilder *lovar o lovar* .-D
    Skåpet???
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-18 23:28:10 följande:
    Jag försökte mmsa en bild t mimmi för många dagar sen, men tant hade inte mobilen igång
    Nu är vi redo att ta emot bilden!!
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-18 23:46:32 följande:
    Hihi. Ni får allt vänta tålmodigt tills i morgon. Hoppas att stormen inte "tar" mitt internet
    Ska vi gå med på det Mimmi?! Känns som en undanflykt va?!
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-19 00:00:21 följande:
    Svårt att se, men 1,90 högt, ca 1m brett, 44 djupt. Mönstret på dörrarna skall bort, har ett fint krön, lådor nere....Har jag på G.... skall givetvis ha dörrarskänk till tv i vardagsrum, inte så djup... skall också ha dörrar Kan ni sova nu
    Åhhhhh *suckar*
    Nääääääää! Nu kan jag INTE sova! Avundssjuk!! Vad fina!!!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-19 06:43:15 följande:
    Blåser det hos er? Här är det ganska lugnt än så länge...
    Godmorgon!
    Här blåser det kan jag lova! Träden vajar så att man bara väntar på att de ska knäckas och de mörkgrå molnen på himlen rör sig med fart. Det kommer nog till dig Mimmi inom kort!
  • Himmelbit
    juliah skrev 2008-01-19 08:10:48 följande:
    Skulle stormen dra över hela landet?Godmorgon Himmelbit!
    Nu får vi visst gå och lägga oss igen! Lille plutten måste sova mera - ses sen!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-19 08:15:10 följande:
    Godmorgon! Här blåser det ordentligt nu också, det var lugnt när vi gick upp vid sex. Ni blir hemma idag? Juliah- det skulle vara värst över norra götaland och de trodde att det kunde bli stormigt i Sthlm till eftermiddagen...
    Ja, det blir nog tyvärr så . Om inte den här stormen avtar. Hoppsan - där for vår soptunna... Får ropa på sambon .
    mimmi006 skrev 2008-01-19 08:16:37 följande:
    Va? Det är fusk!
    Kom ihåg hur länge han var vaken igår...!
  • Himmelbit
    lillafruluva skrev 2008-01-19 08:39:55 följande:
    God morgon!Vaknade med värkande axlar, målade som besatt igår!Här var det fina köksöar och bänkar, vad skulle vi göra utan herr Kamprads möbler Får se om jag vågar mig på kökssoffan idag, antar attj ag inte kan låta bli!!
    Kan vi inte få se lite bilder? *ber snällt*
Svar på tråden Vita hem del 6