Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Åh, vad fint Juliah!

Knyttis: Hoppas att du snart mår bättre i din rygg och att du samlar all kraft du kan behöva!

Vicka. Vi har satt ihop vanliga gardinstänger med varandra i vardagsrummet( 7 m långt), det funkar kanon!

lasseliten: Ja! Bilder!!!

• Det ljuva livet

Attans! Det hjälper ju inte att trycka på att få in den i favoriter . Dumma dumma fl.

Grattis Peak! Vad roligt, när börjar du?

Och grattis MiaMariah ! Det är alltid kul när bloggen får publicitet.

Lasse: Jag kommer och flyttar in i Smegen på riktigt efter att ha sett dina fina bilder !

Mimmi: Nu är det ditt fel om vi får ett fjärde barn. Jag vill, jag vill jag vill få inreda ett sånt fint flickrum.

Maken målar källartrappa för fullt . Är det nån av er som vet om det går att måla på klinkers? Är sugen på att göra det i så fall.

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2008-01-21 19:56:44 följande:
    Det blir kanske lite kärlek ikväll då? Jag vet att det ska gå att måla på klinkers, tror att det kommer nya och bättre färger hela tiden!? Lycka till, med allt!
    . Inte än, väntar ett tag till . Vill gärna ha ett vårbarn i så fall. Men inget är spikat ännu.
    Kul! Vad ska man måla för färg tro? vi har hemskt klinkers i källaren. Är sugen på att måla det mörkgrått men det kanske blir för mörkt i en källare.
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2008-01-21 19:59:22 följande:
    DLL: Man kan måla på kakel med en speciell kakelfärg, men det roekommenderas inte att man gör det på ytor som t.ex. i duschen eller på golv. Jag har målat våra kakel i köket, blev väl helt ok om råkade komma åt dem på ett ställe med en kniv och då blev det rispa.
    Nä, trist om det blir sämre än vad det är nu. Ska höra mig för ordentligt först.
  • Det ljuva livet

Så här ser kaklet ut just nu: DSC_3947.JPG

Kasn inte bestämma mig frö om jag ska kolla på Design Simon och Tomas eller hänga här med er.. *dagens i-landsbekymmer*

• Det ljuva livet

Så här ser kaklet ut just nu: DSC_3947.JPG

Kasn inte bestämma mig frö om jag ska kolla på Design Simon och Tomas eller hänga här med er.. *dagens i-landsbekymmer*

• Det ljuva livet

Himmelbit och Mimmi: Har ni skoj på min bekostnad ?!. Aja baja, jag vill vara med och ha skoj åt mig .

*antecknar båtfärg*

Najs Himmelbit! Visst har det varit ovanligt dåligt med skåp på sistonde?

Svar på tråden Vita hem del 6