Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Godmorgon!

Fin skänk sylt!! Den kommer pli superduper vit.

Mori: Vad duktig du är!

MM:åhhhhhhh! *äggstockarna hoppar hopprep* Vad roligt! Jag äääälskar barnvagnar!

Hoppas ni får en mysig dag ! Själv ska jag till jobbet.

• Det ljuva livet
    snuffsis skrev 2008-01-26 22:38:58 följande:
    Det ljuva livet skrev 2008-01-26 22:34:20 följande: Synd bara att han vet hur man tar betalt....
    Ja, det är tråkigt. Fast hade jag verkligen behövt ett skåp så hade jag hellre betalt 14000:- för det än för ett skåp från Mio.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-26 22:52:41 följande:
    Ojojoj! Det du!!Hur har det gått med ditt skåp??
    Jag har inte hört något . Så tyvärr får jag det nog inte. *och tur är väl det för maken har bara en viss mängd tålamod *

Nu ska jag lägga mig. Börjar 6.30 imorgon med.

Sov gott!
  • Det ljuva livet

Va sylt! Har du varit i götet och shoppat utan att ta med dig varken Mia eller mig?

JeaJea: Vi satte liggande panelskiva i vårt sovrum för ett tag sen.

*aptrött efter lång dag på jobbet*

• Det ljuva livet

Mimma:
    Hur mycket kostade ert hus? 2,8 miljoner , har lån på 2,4
    Hur mycket betalar ni i månaden? Vi betalar 10500:-, men då amorterar vi 2000:-
    Vad har ni för uppvärmning? Vi har vatteburen värme som går på en luftvattenvärmepump och om det blir riktigt kallt el (fast det blir alldrig riktigt kallt i gbg)

Sylt: Fyyyy! Vad fuskigt!!

MM: Älskar sonens skip Hop dash, har haft BB svarta bulliga men den var inte hälften så bra som skip hopen. Till första sonen hade jag en Emmaljunga skötväska och en BB-ryggsäck.

• Det ljuva livet

Hej vita vänner !

Bara inne och säger hej snabbt! Hoppas att ni mår bra .
    Jag mår toppen. Har varit på loppis och fyndat halva dage  och virkat en halsduk andra halvan. Nu ska jag äta glass och kolla på Juno med maken.

Svar på tråden Vita hem del 6