Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Tack mimmamum!

På dagen idag kommer släkten hit, och på kvällen ska jag ut på restaurang och partaj med mina tjejkompisar. Männen får stanna hemma och passa barnen Ska bli så skoj.

• LinaoMatilda

God morgon!

Himmelbit: Så fint det kommer att bli på vinden, bjälkarna är jag också avis på

MiaMariah: Fina bilder!

VSM: Klart du ska ha skåpet! Om du lyssnar noga hör du säkert att det kallar på dig Skrattande

Så har jag glömt resten...

• LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-01-06 09:45:14 följande:
    Förresten, var på loppis igår och hittade jättefint lakan med underbart monogram (blir nog en hissgardin), kökshanddukar med monogram i blått (ut med rött!) och en söt liten byrå till hallen. Ska målas med vår nya FÄRGSPRUTA (maken insåg att det var lika bra att investera i en sån )Jag köpte porslinsknoppar till den på Indiska. Bilder kommer när det är klart!
    Kul med fynd! Ser framemot bilder.
  • LinaoMatilda
    gemelli skrev 2008-01-06 12:54:13 följande:
    Nää jag undrade lite dom de här finska hustillverkarna. www.kannustalo.fi/Om dom har byggt i sverige. Visade nämligen husen för en kompis som är i startgroparna för att bygga och hon blev helt Kär i husen... (vem blir inte det) Men har en kompis som är finska och hon har nu skrivit ett mail till dom, så vi får väl se om dom vill ta sig över till sverige och bygga
    Min pappa har byggföretag som bygger hus för Lapponia house. Kan fråga honom om Kannustalo, vad de har för rykte t.ex. om du vill.
Svar på tråden Vita hem del 6