Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2008-01-29 18:52:10 följande:
    Haha, Gula Sidorna!! Nej, de känns väl inte aktuella på semestern kanske. Men han kanske vill vara förberedd, om man nu skulle behöva söka efter hjälp?? Nej, här är det mest bilar, lego och annat.
    Skrattande Han var så liten att han bara snodde åt sig nåt som fick plats tror jag Skrattande
    Mori skrev 2008-01-29 18:56:01 följande:
    Synd att vi bor så långt ifrån varanda, annars hade det ju varit kul att gå på kurs tillsammans, eller starta en virkjunta
    Då hade ni kunnat få lära mig att virka, det har inte kommit nån vart så jag har lagt det bokstavligt talat på hyllan.
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-01-29 19:25:35 följande:
    Tittar in som hastigast. Har haft en lång dag och är väldigt trött. Var på öronkontroll med sonen men det slutade med att han blev friskförklarad men jag själv fick penicilin... Försöker börja städa huset inför kalaset i övermorgon. Hur jag ska hinna baka och ställa till allt vet jag inte, men nog brukar det ju gå på ett eller annat sätt.
    Nämen oj, är du sjuk?
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-01-29 19:33:49 följande:
     Jepp, men inget allvarligt eller smittosamt.
    Vad tråkigt, du får krya på dig och ta det så lugnt som möjligt!
  • MiaMariah
    Mori skrev 2008-01-29 19:46:31 följande:
    MiaMariah: Du är suverän på så mycket annat så du kan med gott samvete lägga et på hyllan Är du fortfarande sugen på att lära dig så hjälper jag dig mer än gärna om jag kanLillafruluva: Jag valde mellan att lära mig virka eller sticka på nyårsafton. Det blev virka Man jag är också vansinnigt sugen på att lära mig sticka. får väl bli nästa nyårslöfte
    Vad gullig du är, tack! Det får bli en annan gång iaf.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-29 19:56:41 följande:
    Fluffiga: Ingen aning. MiaMariah: De söta tvålarna ligger på ett litet fat i min nyrenoverade toalett och dofta gott nu Snart flyttar jag in på toaletten för den är nästan mitt favoritrum
    Hihi, ja, visst doftar de ljuvligt!?
    malins79 skrev 2008-01-29 20:45:02 följande:
    Kajsa, det blev fint i tvättstugan!Mori, vad duktig du är på att virka!Fluffiga, säger som Kajsa, sänk kraven och köp något färdigt, kanske frysta kanelbullar, lägg dom på bakplåtspapper innan du sätter in dom i ugnen så ser dom egengräddade ut när gästerna kommer.Idag vid lunch ringde den läkaren som Saga var hos igår, hon hade fått hennes provsvar och det visade sig att hon hade Lunginflammation! Vi fick tid för återbesök på torsdag. Idag har hon iallafall varit uppe och lekt och inte sovit något extra. Febern är nog borta men hon är så blek, när hon sitter i vår vita soffa syns hon knappt.
    Men oj, stackars liten..
    Smultron och glass skrev 2008-01-30 10:12:41 följande:
    Morrn! Idag får ni hålla tummarna för mig! Om allt går vägen berättar jag imorgon, kanske med en liten bild Jag känner att allt står i stiltje nu bara för att jag inte kan visa något i bloggen. Jag måste verkligen ta mig iväg och köpa en kamera så att jag kan börja blogga på riktigt igen.Jag har, som jag kanske skrivit tidigare, väldigt svårt att sova på nätterna. Just nu är jag inne i en period då jag sover i snitt tre timmar per natt (har hållit på sedan innan jul). Men men, det verkar gå i släkten och jag mår faktiskt inte så dåligt av det (än i alla fall). Inatt fick jag ett tokryck och började storstäda, jag städade till halv två på natten och sen var jag faktiskt riktigt trött! Det ska bli så skönt att komma hem till ett nystorstädat hem ikväll
    Men oj, vad tufft det måste vara. Hoppas att du snart får tillbaka sömnen igen. Och håller självklart tummarna för dig idag!
    juliah skrev 2008-01-30 12:20:51 följande:
    Kul, jag får inte komma in på fl förräns jag ordnat ett nytt lösenord, VARJE gång jag ska logga in. Och det tar timmar att få ett nytt lösen från fl *sur* Goddag föresten!
    Har du testat att rensa cookies osv?
  • MiaMariah

Jag fick ett mail från en gullig tjej som öste beröm över en blogg hon varit inne på men inte hittar tillbaka till. Jag kan inte för mitt liv komma på vilken det är, det ringer en klocka långt bak i huvudet men får inte fram vilken blogg det är.

"som bloggade hade gjort jättefina egna tavlor av träplank och på en stod det: "Det finaste vi någonsin gjort är du" Vet inte om det exakt stod så men den hängde ovanför en barnsäng."

Nån som känner igen sig?

Svar på tråden Vita hem del 6