LinaoMatilda skrev 2008-01-29 19:56:41 följande:
Fluffiga: Ingen aning. MiaMariah: De söta tvålarna ligger på ett litet fat i min nyrenoverade toalett och dofta gott nu Snart flyttar jag in på toaletten för den är nästan mitt favoritrum
Hihi, ja, visst doftar de ljuvligt!?
malins79 skrev 2008-01-29 20:45:02 följande:
Kajsa, det blev fint i tvättstugan!Mori, vad duktig du är på att virka!Fluffiga, säger som Kajsa, sänk kraven och köp något färdigt, kanske frysta kanelbullar, lägg dom på bakplåtspapper innan du sätter in dom i ugnen så ser dom egengräddade ut när gästerna kommer.Idag vid lunch ringde den läkaren som Saga var hos igår, hon hade fått hennes provsvar och det visade sig att hon hade Lunginflammation! Vi fick tid för återbesök på torsdag. Idag har hon iallafall varit uppe och lekt och inte sovit något extra. Febern är nog borta men hon är så blek, när hon sitter i vår vita soffa syns hon knappt.
Men oj, stackars liten..
Smultron och glass skrev 2008-01-30 10:12:41 följande:
Morrn! Idag får ni hålla tummarna för mig! Om allt går vägen berättar jag imorgon, kanske med en liten bild Jag känner att allt står i stiltje nu bara för att jag inte kan visa något i bloggen. Jag måste verkligen ta mig iväg och köpa en kamera så att jag kan börja blogga på riktigt igen.Jag har, som jag kanske skrivit tidigare, väldigt svårt att sova på nätterna. Just nu är jag inne i en period då jag sover i snitt tre timmar per natt (har hållit på sedan innan jul). Men men, det verkar gå i släkten och jag mår faktiskt inte så dåligt av det (än i alla fall). Inatt fick jag ett tokryck och började storstäda, jag städade till halv två på natten och sen var jag faktiskt riktigt trött! Det ska bli så skönt att komma hem till ett nystorstädat hem ikväll
Men oj, vad tufft det måste vara. Hoppas att du snart får tillbaka sömnen igen. Och håller självklart tummarna för dig idag!
juliah skrev 2008-01-30 12:20:51 följande:
Kul, jag får inte komma in på fl förräns jag ordnat ett nytt lösenord, VARJE gång jag ska logga in. Och det tar timmar att få ett nytt lösen från fl *sur* Goddag föresten!
Har du testat att rensa cookies osv?