Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-02-02 18:09:20 följande:
    jag hittar bara fina skåp i Skåne med omnejd... vill ha ett drängaskåp! MiaM- Kenwood? Men det finns säkert billigare...
    Ja, precis den jag tänkte på, tack!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-02-02 19:45:20 följande:
    TACK!
    Känner igen mig, jag klarar inte ha nåt härhemma som jag pysslat ihop eller sytt, blir aldrig nöjd *perfektionist*
    LinaoMatilda skrev 2008-02-02 20:00:34 följande:
    Vi ska köpa nytt soffbord. Ska köpa från Ikea och jag väljer mellan leksvik klaffbordet eller markörwww.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10115190www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20115788Ska vitmålas. Behöver lite tankar och åsikter
    Svårt, beror lite på hur soffan ser ut, hur soffhörnan ser ut.
    lillafruluva skrev 2008-02-02 20:05:08 följande:
    Ja, det vore kul att få ha det som man vill, kasta ut kök och fula garderober och golv osv!Torpet ligger ungefär 30 min från oss med bil, några minuter från Juliah och med havsutsikt!!Det är lite att fixa med, men jag älskar ju att fixa och pyssla så det ska bli så kul!!!Storstugan                         Lillstuganhavsutsikt
    Å vad vackert!
    miniGrynet skrev 2008-02-02 20:57:29 följande:
    Idag har vi köpt kökssoffa och ett matbord! För (borträknat ca 150 kr i bensinpengar) sammanlagt 850 kr, kalasbra! www.blocket.se/vi/15033205.htm ville inte ha mer än 500 kr för detta då vi kunde hämta det redan ikväll. www.blocket.se/vi/15023454.htm
    Ser bara soffan men den ser fin ut!
    lillafruluva skrev 2008-02-02 21:11:42 följande:
    Blocketannonsen  på våra köksmöbler - 500kr fick jag allt för!!Hemma hos mig efter lite färg:
    Blev ju kanonsnyggt, föll för ditt bord, såå fint!
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-02-02 21:26:22 följande:
    Hej vita vänner!Bara inne och säger hej snabbt! Hoppas att ni mår bra.Jag mår toppen. Har varit på loppis och fyndat halva dage  och virkat en halsduk andra halvan. Nu ska jag äta glass och kolla på Juno med maken.
    Hej hej, låter som en mysig dag! Juno är bra! Och du äter säkert Ben & Jerryglass väl Räcka ut tungan
    LinaoMatilda skrev 2008-02-02 21:26:28 följande:
    Hej!Jag har bestämt mig för markör bordet nu, kan ta bild sen med nya bordet, vill inte visa nu innan det är piffat Så fint med lite vårlökar sådär. Är kuddarna nya också?
    Ja, det är fint, ska bli kul att se det piffat sen!
    Tack! Nej, kuddarna är gamla men jag vill köpa nya fordral att varva med men maken är svårövertalad,  han gillar dessa Skrattande
    lillafruluva skrev 2008-02-02 21:28:58 följande:
    Miah - Tackar! Ja, bordet är jättebra, med iläggsskiva under också! Egentligen är det obehandlat men hon hade betsat det mörkt, jag har än så länge behållt bordsskivan mörk.Jag trodde bordet skulle vara lätt, men det var riktigt tungt och bastant, vilket är positivt iförsig
    Skönt med ett riktigt gediget bord!
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2008-02-02 21:31:49 följande:
    Mia - vad fint, man längtar ännu mer efter våren nu!! Här kom det ju snö nu på eftermiddagen!!Minigrynet - det är farligt att sätta in bilder från blocket i den här tråden, som att ge ett kreditkort till en shopoholic
    tack!
    vad sotis jag blir, snööö.. Mamma och pappa har fått 2 dm, här är det ff barmark Ledsen Nu kan lika gärna våren komma om vi göteborgare inte ska få nån snö i vinter!!
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-02-02 21:41:43 följande:
    Visst var det här fint! *dagens skåprunda på blocket*www.blocket.se/vi/15037892.htmärliga bilder MiahMariah!!Blider på Loppisfynden kommer. Ska bara måla vissa av dem först.
    ja, det var fint! liknar vårt linneskåp:

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phphurbal.jpg
    Truffles skrev 2008-02-02 21:42:44 följande:
    Såg tidigare i tråden att ni alla hade skrivit in hur ni bodde, missade tyvärr att lägga till mig där. Hittade inte på den igen heller...Ni har inte haft någon lista där det framgått var i alla bor?
    jo, men det var länge sen, det går iofs att börja om igen Flört
    Himmelbit skrev 2008-02-02 21:42:55 följande:
    Mia - jättemysiga bilder!! Här har det också snöat idag. Snöat och blåst så det står härliga till!Nej, det var inte "mitt" skåp. *fortsätter vara hemlig*
    tack!
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2008-02-02 21:47:57 följande:
    Åååååhhh, varför har jag inte massor med plats för skåp??? Sluta genast att visa upp alla dessa vackra skåp!! Fast iförsig har jag en tom vägg i hallen...
    Haha, då är det ju bara att slå till Flört
    Ninizen skrev 2008-02-02 21:52:46 följande:
    jag är också in love MiaMariah: Ditt skåp går inte av för hackor!!! Alltså man måste vara lite knäpp när man sitter och nästan blir upphetsad över dessa skåp.ASL AnonymaSkåpLetareMiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)
    Ni har fått igång mig också angående skåp men jag har ingen plats för fler.. Ledsen
    lillafruluva skrev 2008-02-02 21:55:50 följande:
    Nuuuu har jag grundmålat cdskåpet!!
    Vad duktig du är så här på kvällskvisten!
    Himmelbit skrev 2008-02-02 22:00:38 följande:
    Det är nog bättre med det nya för det var mkt gammalt där såg jag nu. Gamla nick och folk som kanske inte är så aktiva här längre.Mia - Vilken uuuuuuunderbart skåp du har i din ägo!!!!
    Tack!!
Svar på tråden Vita hem del 6