Inlägg från: Kalle Karls mamma |Visa alla inlägg
  • Kalle Karls mamma

Min son är en EMO

Min son en EMO

vad i hela världen är en emo han undade om han fick färga sitt hår svart inte bara svart uten KORPSVART med en speciell halv lugg och köpa ett nitbälte.

Hjälp ska han använda kajal nu oxo  Min lilla 14åring HJÄLP
    Nån mer so har ett EMO barn

Den som lever utan dårskap, är inte så klok som han tror.
  • Svar på tråden Min son är en EMO
  • Kalle Karls mamma

Miss Y ja jag får acceptera att han inte är min lille kille längre utan min stora kille nu som vill vidga sina vyer och det finns ju värre saker än kajal och svart hår.

• Kalle Karls mamma

mjuffpuff ja han har en kompis som är emo och han lyssnar på emo musik Där e jag nog boven i dramat det är nog jag som har introducerat musiken för honom jag tycler en del är riktigt bra  

• Kalle Karls mamma
    blonde redhead

Emo kids?? förklara för mej finns det olika kategorier inom emo 
  • Kalle Karls mamma

Oj oj jag fattar inte mycket men musik handlar det om

• Kalle Karls mamma

Allyssa japp han ringde mej och frågade om jag kunde köpa korpsvart hårfärg och om han fick nitbälte. P
    appa sa nej men mamma e ju lite svag för honom

Lite kul att han börjar hitta sin egen stil då han inte brytt sig alls om någonting då oroade man sig för det.

Fick tvina honom att byta kläder innan ducsha va ddet inte tal om man fick bära in honom i duschen . Nu är det tvärt om nu får man bära ut honom istället d

Jag tycker det är skit kul att han hittar en egen stil

• Kalle Karls mamma

abovo Japp snabbare än du tror vänta bara tills din lilla pojk med den späda rösten kommer in och låter som en man chockerande hii

• Kalle Karls mamma

Manson dust

Hej Japp jag är STOLT över honom tycker han är jättesöt i sitt svarta hår och lite udda kläder

Nu tycker han nog jag är pinsam

• Kalle Karls mamma

Att man skär sig har nog inte alltid att göra med vilken stil man har det är ofta ett sätt att döva sin ångest .

han är nog för smart för att hålla på med sådant men man ska aldrig säga aldrig

• Kalle Karls mamma

abovo mm då får man nog inte pussa på dom satt i går och kollade i hans album har satt in bilder varje år från nyfödd tills idag man ser en enorm skilldnad bara dom senaste 2 åren dettt harr blivit så påtagligt hur "vuxen" han blitt

• Kalle Karls mamma

ojdå jag menar det du skrev nedan

Du har glömt det viktigaste för EMO-kidsen; att sitta på marken med benen rakt fram, eller att gå som om man var kissnödig och dessutom har rakitis, med fötterna skruvade smett inåt

• Kalle Karls mamma

okay nä har aldrig sett dom där kanske skulle ta en tur till stockholm och kolla in dom hihi

• Kalle Karls mamma

Hej alla!!!Glad

japp musiken är faktiskt kanon och han e sååååå söt i sitt svarta hår.
    Nä tror inte han kommer börja cutta sig själv men man vet aldrig .

Sorgsna dikter finns det gott om men som tur är pratar han mycket och jag kan ju faktiskt skryta med att jag är väldigt uppmärksam på förändringar i hans sätt att vara.

Är väldigt övervakande både på gott och ont.

Mian1  vad menar du med inte emo??

ajfenix   va kul med en emo förälder hur är din tös???? rött hår är väll kärt särsklit signalrött inga problem att veta vad hon är hon syns ju

Svar på tråden Min son är en EMO