• Petrah

Vilket stjärntecken tycker du är svårast att förstå sig på?

det är konstigt att man alltid dras till samma tecken jämt. jag har alltid dragits till skyttar och vädurar. och har väl ganska svårt för tvillingar, förstår dom inte riktigt ibland.

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket stjärntecken tycker du är svårast att förstå sig på?
  • sheeba

Ingen vad jag vet för jag har ingen aning om vad folk är för stjärntecken runt om kring mig.
    Går nog hyfsat ihop med lejon då mannen är det. Själv är jag fisk.

• Sesamfrö

Ingen direkt.. Vet ju inte va alla ja pratar me är :p

~mammas prinsessa~
  • W W

vet inte.. även om jag vet födelsedagarna så kan jag iaf inte vad de är för tecken..

• Eisa

Tvillingar
    De är skitkonstiga
    Ena stunden vill de knulla och sen ba vaddå

• Petrah

Eisa: japp sånna är dom, helskumma

Wild, Raw and Beautiful
  • lillangel

jag rösta på tvillingar för alla min pojkvän är de o han är mycke konstig,oftast är dom väldigt ego också,och tvillingar hade mest röster kul :)

• daughterofabitch

Människor födda i vågens tecken drar jag inte jämnt med. Skorpioner och jag år endast ihop i sängen. Tvillingar kan vara riktigt knepiga ibland, sambon och bästa vännen är dock tvillingar. Själv är jag oxe.

• chillie

Jag är tvilling och röstar på mitt egna stjärntecken. Förstår för helskotta inte mig på mig själv ens Fundersam

• little mommy

Jag och tjej skytten har skit kul ihop (själv är jag tjej lejon)
    Skorpionen dras jag till,
    Och fiskarna kan vara riktigt egocentriska och lätt deprimerande ibland.. min äldre syster är fisk.
    Min dotter är tvilling och vi har jätte kul ihop och drar jämt, jag tror man mer förstår en tvilling om man har ett barn som är det än om ens partner är det. exempel:
    min syster är tvilling men henne förstår jag mig inte på, men min dotter förstår jag mig på.
    min man är våg och dom kan jag tycka är lite konstiga väldigt impulsiva och veliga.
    kräftor är manipulativa (enligt stjärntecken böcker) och det kan nog stämma min mor är det,
    och oxen är väldigt envis och det kan stämma väldigt bra min far är det med.

• Bigmoma

Skorpionen, känner många konstiga sådana

Svar på tråden Vilket stjärntecken tycker du är svårast att förstå sig på?