Vilket stjärntecken tycker du är svårast att förstå sig på?
det är konstigt att man alltid dras till samma tecken jämt. jag har alltid dragits till skyttar och vädurar. och har väl ganska svårt för tvillingar, förstår dom inte riktigt ibland.
det är konstigt att man alltid dras till samma tecken jämt. jag har alltid dragits till skyttar och vädurar. och har väl ganska svårt för tvillingar, förstår dom inte riktigt ibland.
Jag är lejon och kommer bäst överens med tvillingar (som min sambo är).
Har jättesvårt att förstå skorpioner. Lustigt nog är min bästa vän skorpion och vi kan ryka ihop rätt ordenligt, så där så att andra tror att vi aldrig mer kommer prata med varandra.
Jag brukar ha väldigt svårt för Lejon.
Är själv tvilling.
Jag har svårast med jungfruar tror jag.
Själv är jag skytt och har lättast med andra skyttar (maken, syrran, morsan och bästa kompisen är det)
är väldigt övertygad om att astrologi bara är båg.
Måste bara slå ett slag för alla fantastiska skorpioner. Nu behöver ni inte vara rädda för oss längre
Bill Gates
Julia Roberts
Pablo Picasso
John Cleese
Fjodor Dostojevskij
Vet inte vilken jag har svårast för. Men jag dras nog till tvillingar. Mina 3 senaste pojkvänner har alla varit tvillingar.
Vädurar o jag brukar inte gå bra ihop, tycker dom är lite knepiga... :)
(själv är jag jungfru)
I mitt inlägg glömde jag en annan fantastisk skorpion; Marie-Antoinette (både jag själv och den franska 1700-tals drottningen).
Jag röstade på skorpioner. De är ofta så besatta av att de är just skorpioner. De flesta andra brukar inte stoltsera med sitt stjärntecken så mycket.
Jag backar när jag ser en människa med tatuering eller smycken som visar stjärntecknet.
Jag är själv tvilling...
(och lite konstig är jag kanske)
Dom människor jag känt o inte kommit överens med har varit vädurar. Själv e jag kräfta så de kan ju bero på det Några andra stjärntecken har jag aldrig haft problem med.
tvillingar har jag svårt att förstå mig på Och ibland andra skorpioner än mig själv.
Har faktiskt inte tänkt på det.
Själv är jag stolt skorpion (fyller på måndag)
Min pojkvän däremot tycker att skorpioner är svåra och har bara dåliga erfarenheter med dom (roligt nog)
så träffa han mig och fick veta att jag var det också, haha och jag är inte den lättaste personen i världen precis, men han står ut...
En bebis i november ville han absolut inte ha, så det blev en mars bebis istället
Jag är vattuman och har nästan alltid haft problem med skorpioner! komiskt nog så står det i astrologi sidor också att vattumän o skorpioner är dålig kombination:) så det råkar stämma.. De skorpioner jag mest haft problem med är de kaxiga och de som har vass tunga, okänslighet och en egoism som gör mig ursinnig, påstår inte att alla skorpioner är sådana.. men de skorpioner jag har träffat i mitt liv(förutom min farmor) har jag blivit djupt sårad av ett antal ggr..
Vet dock självklart att alla skorpioner är sådana, eftersom min farmor är skorpion och hon är världens mest omtänksamma och kärleksfulla person..
Men som sagt, 90% av de skorpioner jag mött hittils har nästan bara inneburit bråk och konflikter med..
Då snackar om både mobbande skolkamrater, gnälliga arbetskamrater och hopplöst aggressiva familjemedlemmar..
För övrigt så har jag lätt för att komma överens med de flesta människor.
Lejon,skyttar,vädurar och andra lufttecken plus kräftor fungerar jag perfekt med, och oxar.
Här kommer en lista med trevliga vattumän kändisar också:)
1.Oprah Winfrey
2.Björn Afzelius
3.Ted Gärdestad
4.Nick Carter
5.Elijah Wood
6.Alice Cooper
7.Abraham Lincoln( avskaffade slaveriet)
8.Denise Richards
9. Ashton Kutcher
10.Dominic Purcell( Lincoln i prison break)