Vi i Spanien
Hej! Jag bor ocksá i Spanien, i Alicante provinsen. Jag har en pojke pá 8 ár(snart 9) och en flikca pá 5ár (6 i Juli). Jag kánner igen lite av vad alla ni andra skriver. Jag blev vál lite av en frisk vind när jag kom in i familjen men det har gátt bra trots lite skilda meningar. Nár slákten kom hem dagen efter hemkomsten frán BB sá öppnade jag helt enkelt inte dÓrren (látt eftersom jag dá bodde i lägenhet sá dom ringde bara pá porttelefonen) Láter hemskt men det var enda sáttet. Ingen förstod det dár med att hÓga ljud var olämpliga för nyfödda (som ni vet är spanjorer ganska högljudda), eller att dom rökte i närheten. Jag gick helt enkelt dárifrán sá fick dom tycka vad dom ville. Jag kommer bra överens med mina svárföräldrar áven om svárfar kallar mig för "el sargento". Svármor tycker att hennes son och jag har fátt riktiga guldklimpar till barn. Det rácker att dom sitter ner under hela middagen, ságer tack för maten och är allmánt snálla sá suckar hon tacksamt. Barnens kusiner ár riktiga busar námligen, om man nu ska jámfóra vilket man inte ska...