ha ha! later precis som om jag skrivit allt detta!! skont att jag inte e ensam, kan latt kanna mig det med hela hans stora familj som tycker jag ar jattekonstig ibland,sisit blev min svarmor jattesur for att vi inte akte hem till henne med lillan for dom lag i influensa..(hon var ju tvungen att "vanja" sig vid bakterier..eeehhh ja vad ska man saga.
Dom ar jattesnalla pa manga satt men det ar precis det som ni skriver som den stora skillnaden ligger..manga ggr blir jag sa frustrerad att jag bara vill flytta hem.
Bebben Elias mamma:precis det hande mig pa bb oxa, mina svarforaldrar akte till bb redan nar jag lag i varkar och vantade till jag fodde! sedan kom alla nagra minuter efter jag fott,man var ju inte sarskilt pigg just da.
Min svarmor har oxa en formaga att skrika "aiiii mi niña!!!!! Amanda blir radd och borjar grata da overrostar hon Amanda med AJ AJ AJ hasta mi niña!! slar aldrig fel sa jag sa till att hon inte behovde "prata" sa hogt sa nu ggr efter nastan viskar hon till Amanda,=)
Oj vad jag skriver men det ar sa skont att fa skriva av sig! till ni som forstar=)skulle kunna skriva mycket mer...