• Fridaaa

Yippee Ki-Yay, MF

Någon som kollade på det? Satt och kollade på en annan kanal när jag hörde sambon skratta som bara den.. Så då var jag ju tvungen att gå och kolla vad han tittade på. Sen blev jag ju fast! Hur kul som helst!

Någon som kollade? Vad tyckte du?

Kanske blir det vår tur snart :) absolutefridaa.blogg.se
  • Svar på tråden Yippee Ki-Yay, MF
  • Sniper

jättekonstigt att inte fler upptäckt serien
    nästan inga av mina vänner tittade heller först, jag fick TVINGA alla att ge det en chans.
  • Fridaaa
    Sniper skrev 2007-11-28 18:15:57 följande:
    jättekonstigt att inte fler upptäckt serien nästan inga av mina vänner tittade heller först, jag fick TVINGA alla att ge det en chans.
    Ja det tyckte jag med! Det är ju hur kul som helst! Mamma och Pappa kollade också i söndags. Synd bara att det inte går flera ggr per vecka! För det är ju super skoj! Undra om Musse orkar med Jarmo i hela serien :-P
  • Sniper

NÄhä har han?? Jag missade dagens avsnitt
    va hände??

• Fridaaa
    Sniper skrev 2007-12-02 21:23:11 följande:
    NÄhä har han?? Jag missade dagens avsnitt va hände??
    Ja! Jarmo blev sur för att Musse pratade i kameran hela tiden och satt och muttrade. Sen så gick han bara där ifrån. Och dom hittade honom inte. Sen ringde Musse någon som fick tag i Jarmo så då hade han hoppat av serien Gråter Det är ju han som är roligast! Sen hade dom en casting då de kom en väldigt fjollig tjej som bara för mycket, fattade inte ens vad hon gjorde där. Men till slut vadlde dom ut fem pers eller något.

Så nu är det bara att vänta till nästa vecka! Men det kommer ju bli tråkigt utan Jarmo!!
  • luddigamaskrosen

Måste bara fråga om en sak. Såg för nån vecka sen (förra söndagen??) när dom skulle göra lögndetektortest. Jarmo skulle vara orolig för att Musse vartit otrogen i deras fejkade kärleksrelation. Hur gick det? Klarade testet av att se att dom ljög eller hur vart det? Har inte den kanalen utan såg det avsnittet hos en kompis.

Underbart roligt!

• Fridaaa
    luddigamaskrosen skrev 2007-12-02 21:40:14 följande:
    Måste bara fråga om en sak. Såg för nån vecka sen (förra söndagen??) när dom skulle göra lögndetektortest. Jarmo skulle vara orolig för att Musse vartit otrogen i deras fejkade kärleksrelation. Hur gick det? Klarade testet av att se att dom ljög eller hur vart det? Har inte den kanalen utan såg det avsnittet hos en kompis.Underbart roligt!
    Jag minns inte riktigt. Men jag har för mig att gubben inte såg att dom ljög el något. Men är inte helt säker..
  • Anastasia

Jag har jobbat med Musse och vill bara tillägga att han är en störtskön kille i verkligheten också. Supertrevlig!

• Fridaaa
    Anastasia skrev 2007-12-02 23:00:17 följande:
    Jag har jobbat med Musse och vill bara tillägga att han är en störtskön kille i verkligheten också. Supertrevlig!
    Kan tänka mig de Fast jag gillade Jarmo lite mer! Hans kommentarer och allt var ju så roliga
  • Anastasia

Jarmo verkar vara en intressant kille han med.. haha. kläcker ur sig de roligaste saker. synd att inte fler har hittat till det programmet.

Svar på tråden Yippee Ki-Yay, MF