• Teide

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Halloj tjejer, har inte hängt här på ett tag p.g.a sjukt mycket i plugget ;P

Harju en op. tid 12 decembermen jag funderar fortfarande på hur "klubbad säl" man kommer vara och hur länge. Är man någorlunda uppe på benen och rörlig 12-14 dagarefter en stor bp och tuttlyft? (hundvalpar föds runt 25 dec.)

åh... vet inte hur jag ska göra... vill ju op:a mih helst igår men vill inte ta mig vatten över huvudet...

**Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • Teide
    krutten skrev 2007-11-29 20:01:23 följande:
    Hej, jag är ny i tråden och har lite frågor till er som har eller ska göra op. Var i stockholmstrakten har ni opat er? Har varit inne på Strandkliniken och proforma kliniken, någon som vet något om dem? Hur tidigt fick ni komma på konsultation? Och hur lång tid efter det fick ni er operation? Jag har tänkt att göra enbart lyft och hoppas att det blir bra resultat utan att behöva lägga in något. Någon annan som gjort enbart lyft?Hälsn Caroline
    Jag ska op:a mig på Strandkliniken den 12 dec. Ska göra stor bp och tyttlyft (utan implantat). Kan berätta efter det hur det var och blev ;)
    På Strandkliniken får man op tid inom en månad efter konsultation och jag fick konsultationstid veckan efter jag ringde.

Gaah... op är ju snart ju... betalade precis in op kostnaden idag... gulp, nu är det ingen återvändo!!
  • Teide
    krutten skrev 2007-11-29 21:37:46 följande:
    Teide: Spännande... Ja den 12 är ju snart. Blir det ett "paketpris" för dig då? Vad betalar du? Hur ska du göra bröstlyftet? Verkar det bra där? Undrar lite om vårtgårdsplastik. På vissa kliniker verkar det ingå, eller? Vid ett lyft så flyttas ju oftast "vårtan" men är det förminskningen som kostar extra?
    Jag får betala 70' för båda op. Ska göra ankarlyft eller vad det nu heter. Mina hänger ju nere vid knävecken typ så nåt annat är inte att tänka på. De blir kanske lite mindre också men vad gör det när man har typ E-kupa idag... Oya sa iaf inget om att det skulle kosta extra att förminska vårtgården så jag antar att det ingår liksom...
  • Teide
    wellah skrev 2007-11-30 07:24:29 följande:
    ska tänka på dig den 12.e (min födelsedag!!) Vad spännande... jag funderar ju också på "bara" lyft sen..... (vill ha upp dom å få dom snygga/fasta.... (undrar som så många om det går få snyggt utan inplantat)
    Skulle du och jag skaffa implantat också så skulle vi ju se ut sm Lola Ferrari....haha...
    Men jag tyckernog att jag hittat fina bilderpå bröst som lyfts utan implantat.
    Oya sa att det blir int resultat om man haren del egen vävnad så som jag har. Vissa harju tuttar som e helt tomma och då blir det svårare att få fint utan inlägg.

Just förresten, min moster harlyft utan implantat och hennes tuttar är jättefina!! (vi har bastat ihop). Det roliga var att hon inte berättat förtyp nån (förutom sin man och så) att hon gjort op men jag såg det på en gång...hihi... såg ju ljusa ärr runt vårtgården :D Hon vart jätteförvånad att jag såg det...
  • Teide
    sweetsugarcandy skrev 2007-11-30 23:23:34 följande:
    JAG VILL MED GÖRA EN BRÖSTFÖRSTORING. Från a/b till full c.Jag vill göra det en tid efter vårat barn är fött. Efter aming och allt.Men det är bara det att: Jag har inte råd!! hur har folk råd????? :/
    Jag har tur som har en snäll pappa som sponsrar min operation :)
  • Teide
    mmelody skrev 2007-12-02 19:46:40 följande:
    Nån här som har gjort en bröstförstoring ?
    haha.... typ 80% av de som hänger här ;) Dock inte jag.
  • Teide
    mmelody skrev 2007-12-02 19:53:36 följande:
    Haha okeej Nån som kan visa före & efter bilder på sitt galleri, och vart de gjorde de, och hur mkt ni förstorade och självklart vad det kostade.. ?
    Dem flesta har sina bilder på mylava (adress i trådstart). Där kan du bli medlem :)
  • Teide
    wellah skrev 2007-12-02 21:52:20 följande:
     man får ju även könshåret några cm högre vilket kan vara lite irriterande om man inte gillar att ansa hela tiden.... (kul med könshår som tittar ut om man har låga byxor hahaha)
    Epilator...... ajajajaj..... :D
  • Teide

Lägger till mig, jag verkar ha fallit bort:

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
    Teide - Zoya

• Teide

*gulp*

Snart är det min tur.... bara 4 dagar kvar innan min mastodontop...

Nervös....? näe, inte så mycket än mest förväntansfull :)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3