Villemaja skrev 2007-11-19 08:14:18 följande:
Är det någon som har gjort kosmetisk tatuering av ögonbryn? Vilken klinik rekomenderar ni? Hur blev resultatet? Tack:)
Jepp - jag har gjort det. Blev jättebra, va på en klinik där jag bor - inte i nån av stortäderna. Det finns såna som utför såna tatueringar mindre bra har jag hört, så precis som i sitt val av kirurg är det ju viktigt att man är noga med sitt val, och kollar på många före-efterbilder och går på folks rekommendationer - då brukar man i regel bli nöjd.
Kostmetiska tatueringar sitter i i max 5 år, och jag gjorde mina ögomnbryn för 3 år sen nu - så de har börjat blekna så jag målar i dem med ögomnbrynspänna igen. Där jag gjorde har de dock lite billigare om man gör på samma ställe igen inom 5 år tror jag, så jag ska höra av mej dit snart och höra vad det skulle kosta.
Jag har väldigt tunna, ljusa och glesa bryn naturligt - så därför valde jag att göra en kosmetuskt tatuering. Va nervös över resultatet innan - men blev jättenöjd!

Kostade ca 3 000:- , men tyvärr så håller det som sagt inte mer än några år, men eg. är det inte så jättedyrt om man jämför med vad mkt annant kostar ju.
**Kram**