• eio

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Lyckanmin skrev 2007-11-20 14:53:27 följande:
    Nu har jag varit på konsultation inför min bröstoperation. Min läkare var jättetrevlig och det kändes jättbra! När vi började prova storlek, hade jag först tänkt mig 300, men han sa att det bär du bra, prova du nästa storlek och då slutade det med att jag hade valt 330. Nu vet jag inte om jag gjorde rätt, men visst kan man diskutera det på operationsdagen, eller? Jag fick tid för operation den vecka som jag ville, den 19 december.....Tror ni att det gör stor skillnad på 310 eller 330? Lite nervöst känns det faktiskt....Jag vill ju inte att de blir för stora.....Jag har a- kupa nu, eller en deppig b-kupa..
    Vi verkar ha ungefär samma stl i dagsäget. Jag funderar på 350-375. Vill gärna ha en full c kupa eller d kupa som färdigt.
    Tycker inte att 330 låter för mycket, tror det kan bli kanonbra.
  • eio

pellegrino - Kollade dina bilder...såg ju jättefina ut. Och som alla säger, så sjunker dom nog.

• eio

Jag inväntar ju fortfarande op. Men jag ska inte ha fler barn efter det. Jag väntade tills efter att jag fått de barn jag velat.
    Risken är väl att man måste göra om det efteråt...för det lär väl inte vara samma "stuns" i dom efter grav. och ev. amning.

• eio

Nu har även jag lagt upp före bilder på mylava. Heter eio78 där.

Någon som har en idé om hur mycket jag ska lägga in för att komma upp i schysst stl????

• eio
    socute skrev 2007-11-28 20:29:04 följande:
    Tja! en av 2 Admin på Mylava! Vi har är ganska lika du å jag kroppsmässigt såg jag! jag väged oxå 60 å är 165 å jag la in 300cc å hade 75A innan.. fick 75 Cgjorde ett litet lyft genom vårtgården å förminskade oxå dom. Du ser inte ut att behöva lyft däremot..
    Ja...jag lutar nog åt 325cc tror jag....men jag får väl se efter att jag varit på konsultationen.
    Nej, jag behöber nog inte lyft tror jag...bara fylla ut den "överblivna" huden
  • eio
    Jag lixom skrev 2007-11-30 12:52:41 följande:
    Nu har dom ringt upp mig...Jag mailade dom och dom ringde nästan på en gång. Hon sa att så ska det inte vara. Visst att det kan "skvalpa" en aning men inte så här mycket och det ska absolut inte göra ont så jag fick en snabb tid till nu på onsdag.Skönt men ändå nervöst...Hoppas inget är fel nu bara, känns som att dte är nog med min kapselbildning...
    Åh, hoppas verkligen att det inte är någon fara. Lycka till!
  • eio
     Hoppar in för att önska all en härlig första advent!!!
  • eio
    RedTopaz skrev 2007-12-02 15:45:53 följande:
    Gjorde förrästen grav. test igår som visade negativt, puh! Får väl testa igen senare om det inte blir bättre.. (jag har pcos och vet aldrig om jag kommer få mens eller inte eller när den isf kommer)
    Vad bra att du tog ett test iaf....jobbigt att gå å oroa sig ju.
    Noning skrev 2007-12-02 16:28:01 följande:
    Jahapp på tisdag gäller det..! lite blandade känslor denna gång.. en fråga, när kan man sola solarium??
    Lycka till!!! *avis som tusan*
  • eio

Här är en till som sparar så mycket jag bara kan till min op. Har just nu ca 18 000 tror jag. Min op kommer att kosta 35 000, så det är ju en del kvar. Men maken hjälper till att spara han oxå....han ska ju oxå ha glädje av dom
    Vill inte heller ta så mycket lån...men om jag blir tvungen att ta lite lån så lägger jag in det i huslånet ändå...så räntan blir inte så farlig då.

• eio
    Noning skrev 2007-12-03 11:44:53 följande:
    är såå irriterad just nu, läkaren ringde för en stund sen, dom var tvungna att skjuta upp min op till den 18 dec!!! MORR.. hade ju lixom fixat allt & nu blir de rörigt för mig.. kul att vara nyopererad vid jul oxå precis.. eller inte..Hade ju ställt in mig på att de skulle bli en op i morrn! blir förbannad alltså.
    Dålig stil....det är ju mycket som ska klaffa med hemmalivet när man gör sin op ju. Vad hade dom för förklaring till det??
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3