Hilla skrev 2007-12-19 17:38:35 följande:
bellahhh, inte åt MIG...nej. Men jag var med och skämtade. Därför tog jag åt mig.Och får jag fråga varför DU mår dåligt av att vi driver lite med oss själva?Och är det upp till DIG att avgöra vad som skrivs i ett öppet forum?Jag har inte på något vis stört någon annan, vi var några stycken som skojade till det lite om hur vi ska få pengar till operation. Alla har inte ett pengaträd hemma!"Läsa sån här skit", men om du svarar på det jag skriver, så skriver väl du också skit? Eller?Jag vill också få svar på frågor, läsa om era erfarenheter och höra omdömen...Det är därför jag är här! Tycker det var otroligt barnsligt av dig att börja hacka för en sån här småsak. Verkar bara vara DU som stör dig på det, ingen annan har sagt nåt. Ändå pratar du för alla härinne.Anmäl mina inlägg då om dom är så kränkande ist.
em84 skrev 2007-12-19 17:54:20 följande:
Bellahhh:Tycker det är väldigt onödigt från första början att gnälla på vissa som skojar till det, vad gör det dig?Det här ska vara en tråd för alla och vi ska kunna stötta varandra istället. Väldigt enkelt för dig nu när du har fått ditt gjort. Låt alla andra vara istället, det var bara du som störde dig på det tydligen. Undrar vem som sprider fjortisstämning här......
Men herregud, ja jag menade att det var mitt inlägg också innebar att läsa den här skiten, jag har fått mitt ?? Jag kanske vill göra flera op:s eller har fler frågor? Varför fortsätter ni? Jag får väl tycka vad jag vill och skriva min mening? Jag och flera andra här har ju varit med och starta denna tråd liksom, så jag vill gärna vara kvar jag får många bra svar på mina frågor svarar gärna på andras och stöttar mina "girls" här i tråden.
Nu tänker inte jag svara på något mer inlägg om detta och ta upp plats i tråden, de finns dem som vill ha reda på saker om plastikop:s och allt vad det innebär.
Hoppas folk inte tar illa upp jag sa bara vad jag tyckte, sedan att andra tyckte det var fel av mig och ville älta det kan inte jag be om ursäkt för.
IAF: Jag har också massa löst skinn efter sonen, vill bli av med det men hur, man kan ju inte fettsuga hela kroppen ;) Noning: så hur känns det då typ? hihi