Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
hur längesen var det du gjorde ? Jag fick för mig att jag höll på att få det med, mina är ändå bara en månad...Men Gunnar sa att det skulle gå bort.
hur längesen var det du gjorde ? Jag fick för mig att jag höll på att få det med, mina är ändå bara en månad...Men Gunnar sa att det skulle gå bort.
varför blir det så tro, har du inte sett det innan ?
Så mkt har inte jag och det är på det ena som det är lite liknande det där men jag hade ju myggbett innan så jag fattar inte hur... I vilket fall som helst skickade jag ju bilder till min kirurg å han hävdade att det skulle försvinna...
nope inte på det
Shit va billigt! Kanske med ska göra det i framtiden.. hehe
Jag betala min själv, rakt av ;D
Hahahah ;) gött, önskar att min snålsambo kunde hjälpt mej ;)
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 11:30:23 följande:
Jag fattar vad nu menar, min kille var inte sån heller, han tyckte mina var fina som de var, men jag har alltid haft jättesmå och jag har mkt rumpa så jag ville ha lite jämnvikt, omgivningen som tidigare sa "herregud ska du ha såå stora" "gud va löjligt du har ju kille å barn" osv. säger nu att "de var ju lagoma va fina dom är" Så det var ju skönt.. Sen har jag gått ner 22 kg sen grav och jag gick bara upp 11 så I understand you...
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 11:40:35 följande:
Kan man gå ut en kväll utan bh ?? Eller börjar de hänga då ? Hahaha jag har fått direktiv om sportbh dagtid i 2 mån..
Är det säkert ? Hihihi
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 13:59:13 följande: