• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

ordningåreda skrev 2007-11-21 17:21:01 följande:
    DISAN eller nån annan.Nu har jag INTE hängt med men vad menar du med smashat bröst???Det lät lite scary.
    Det är faktiskt inte så illa som det låter, det gjorde inte ont (sved väl till lite när allt rann ut, men annars har jag inte känt ngt), det syns inte (om det inte vore för att brösten är olika stora nu!), men det KÄNNS när man tar på dem... Man kan verkligen känna det tomma inlägget när man tar på bröstet och det är INTE sexigt kan jag lova!! 

Lyckligast i världen: Jättegrattis att det har gått så bra!! Hoppas att du mår toppen imorgon också
  • Disan
    Villemaja skrev 2007-11-21 20:49:22 följande:
    Disan: Säg inte så, usch nu blir jag orolig. Har själv vanlig tatuering och har även gjort bröstop. INget av dom var riktigt läskigt eller superont. Gör det ondare eller??? Säg nej...please:)Kram
    Alltså, att göra ögonbrynen känns ngt enormt mkt, MEN det går över så fort nålen är ute ur huden!! För min del rann tårarna som bara den, men det tar ju inte så lång tid, ngn timme eller så, beror väl lite på. (Vi hade lunchrast i mitten när jag gjorde mina ) Men sedan är det ju över!! Bröstsmärtan däremot, sitter ju i under ngr dagar.

Sååå, var inte rädd!! Om du kan profylaxandning, så använd dig av den, kan jag tipsa!!

Pellegrino: Lyssna på din kropp och ta det lugnt!! Om du är orolig, ring läkaren och be att få komma över eller åtminstone få en telefontid i lugn och ro med honom/henne. Men det är säkert ingen fara, har faktiskt för mig att min ena gjorde mer ont än den andra när jag opererade mig.
  • Disan

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari

• Disan
    Arba: Jag lade in 400 cc i varje, med det var sex år sedan jag opererade mig, ute i Nacka på en liten privatklinik (Sthlm) och betalade då 29 000, så det var billigt!! Killen som äger kliniken är överläkare på akutkirurgen på KS i Sthlm, så det kändes säkert. De har lockpriser i början för att få kunder. Jag nappade direkt!! Hahaha!!

(Tack för dina fina ord om familjen och scrapingen!! )

Jag betalade, eh, kommer inte ihåg... 4000 kanske?? Det var ju ett tag sedan!! Det var fyra år sedan.  (för ögonbrynen alltså ) Det läkte ju fint och allt gick bra, var tillbaka ngn vecka senare och fyllde i en liten minibit som inte hade "fastnat".

Skall fixa med bilder idag, hör av mig sedan!!
  • Disan

Nu håller jag på att ladda upp lite bilder på min trasiga tutte till mylava... Strax klar... Det syns väl kanske inte så där jättebra på bilderna, men det är värre i verkligheten!! Den ena är ju ganska mkt större än den andra, även om den som gått sönder fortfarande är ganska fin framifrån.

• Disan

Så, nu laddas den sista bilden ned. Alla skall kunna se dem..! *här blir det extra* eller nå´t åt det hållet!! Ena bilden blev lite ljus.. Men äh, det får duga!!

Jag heter Disan på mylava också...

Snälla, bortse från att det ser jättekonstigt ut ovanför brösten på framifrån bilden... Hehehe, tror att jag står lite konstigt samt att ljuset kanske inte var så smickrande... Hehehe...

• Disan
    1985 skrev 2007-11-25 19:03:09 följande:
    BlueTopazTycker inte alls att det är uppenbart att du har opat dej. Jättefina bilder!DisanKollade på dina bilder, är ju absolut inget "fel" på det trasiga bröstet, eller vad man ska kalla det haha, bara att det är mindre än det andra helt enkelt.
    Haha, nej jag vet. Har precis tagit om bilderna (min stackars karl fattar inte vad jag sysslar med ) Skall lägga ut dem nu, tog en uppifrån också, snacka om fult!!
  • Disan

Nu har jag gjort om lite bland bilderna..!

INgen vet varför det gick sönder... Dåligt exemplar, helt enkelt. Jag har inte gjort ngt som kan ha skadat det eller så... Ledsen 

Har inte bokat in en ny tid för op, skall dock ringa läkaren imorgon... Blir hallongelé denna gång! Litar på läkaren och han tyckte att det är bäst nu för tiden, när jag gjorde mina fanns det praktiskt taget bara hallon som var "utåtstående", om ni förstår vad jag menar..? jag har ju bröst själv, så då tyckte läkaren att saltlösning var bättre. Ville inte ha silikon.

BlueTopaz: Dina ser ju jättefina ut! Ja, med kläderna på, de bilder du har i galleriet här på FL.

• Disan
    BlueTopaz: Gud vad fina dina bröst är!! Sååå avis just nu!! Tänk om man får se ut så där om ngn månad... Hehehe... Måste också tillägga att din midja är helt underbar, den skall du vara stolt över!! Så fint när den verkligen syns! (Sug åt dig nu, av alla komplimanger!)

Jag gjorde min bröstop så fort jag fyllde 18 (sex år sedan), mådde så dåligt över deras form och strl. Har alltid varit jättenöjd, har dock velat ha dem lite större så jag kommer lägga in mer än 400 denna gång. Nu känner jag mig peppad och inte alls lika rädd längre!! Skall ringa läkaren idag och boka tid för den sista konsultationen
  • Disan

Det här med bh:ar är ju ett problem, min läkare sade till mig att jag fick en stor D kupa när jag hade gjort min op. Visst han hade rätt, men bara om jag har fel strl runt om. När man går till en spec-butik (för underkläder alltså ) och får hjälp med strl så vill de ju att den skall sitta tajt runt om, inte så som de flesta av oss är vana vid att ha bh:n. Som jag, hade alltid 75 runt för att det var skönast och inte gav ngr ränder, i butiken skällde de på mig och ville helst att jag skulle ha 65 Helknäppt, det är ju inte ens skönt!! Nu brukar jag köra på 70 och tycker att dessa sitter bäst. Men har en bh som sitter bra som är 65G, den jag har på mig nu är en 70E, men den är lite liten. Samtidigt tycker jag inte att mina bröst är stora, alltså, på ngn smo är smal och så skulle det se stooort ut, men inte på mig.

Oj, vad långt det blev... Hehehe... Men jag tror att det ofta är så, att man har för stort runt om och att läkarna säkert räknar med att alla tjejer har typ 75 runt. (Även fast de inte har det!)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3