Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Lyckligast i världen: Jättegrattis att det har gått så bra!! Hoppas att du mår toppen imorgon också

HÄR --- --- Mylava
1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
Wellah - Wellah----------bukplastik
Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
VilleMaja - Lovesex
Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
Maria9902 - Maria9902
Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
soffe - Lo
1985 - Emmy
JozephineEriksson - Jozzan
Eliin- Eliin84
jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
Nu håller jag på att ladda upp lite bilder på min trasiga tutte till mylava... Strax klar... Det syns väl kanske inte så där jättebra på bilderna, men det är värre i verkligheten!! Den ena är ju ganska mkt större än den andra, även om den som gått sönder fortfarande är ganska fin framifrån.
Så, nu laddas den sista bilden ned. Alla skall kunna se dem..! *här blir det extra* eller nå´t åt det hållet!! Ena bilden blev lite ljus.. Men äh, det får duga!!
Jag heter Disan på mylava också...
Snälla, bortse från att det ser jättekonstigt ut ovanför brösten på framifrån bilden... Hehehe, tror att jag står lite konstigt samt att ljuset kanske inte var så smickrande... Hehehe...
Nu har jag gjort om lite bland bilderna..!
INgen vet varför det gick sönder... Dåligt exemplar, helt enkelt. Jag har inte gjort ngt som kan ha skadat det eller så...
Har inte bokat in en ny tid för op, skall dock ringa läkaren imorgon... Blir hallongelé denna gång! Litar på läkaren och han tyckte att det är bäst nu för tiden, när jag gjorde mina fanns det praktiskt taget bara hallon som var "utåtstående", om ni förstår vad jag menar..? jag har ju bröst själv, så då tyckte läkaren att saltlösning var bättre. Ville inte ha silikon.
BlueTopaz: Dina ser ju jättefina ut! Ja, med kläderna på, de bilder du har i galleriet här på FL.
Det här med bh:ar är ju ett problem, min läkare sade till mig att jag fick en stor D kupa när jag hade gjort min op. Visst han hade rätt, men bara om jag har fel strl runt om. När man går till en spec-butik (för underkläder alltså ) och får hjälp med strl så vill de ju att den skall sitta tajt runt om, inte så som de flesta av oss är vana vid att ha bh:n. Som jag, hade alltid 75 runt för att det var skönast och inte gav ngr ränder, i butiken skällde de på mig och ville helst att jag skulle ha 65
Helknäppt, det är ju inte ens skönt!! Nu brukar jag köra på 70 och tycker att dessa sitter bäst. Men har en bh som sitter bra som är 65G, den jag har på mig nu är en 70E, men den är lite liten. Samtidigt tycker jag inte att mina bröst är stora, alltså, på ngn smo är smal och så skulle det se stooort ut, men inte på mig.
Oj, vad långt det blev... Hehehe... Men jag tror att det ofta är så, att man har för stort runt om och att läkarna säkert räknar med att alla tjejer har typ 75 runt. (Även fast de inte har det!)