Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
em84: Vissa människor uppfattade mig på ett annat sätt när jag gjorde min op. Tyvärr. Gick in gymnasiet och många i skolan (var enliten skola och alla visste varför jag var borta en vecka, kom tillbaka med bröst dessutom. T o m lärarna visste!!) tyckte att jag var knäpp, andra att jag försökte "vara ngt jag inte var", vissa uttyckte sig helt enkelt att jag var dum i huvudet som gjorde en bröstförstoring. Grabbarna tyckte väl mest att jag var porrig... Ehh, men hur gamla var vi? Jo, typ 17-18 år. Inte mkt att hurra för!Idagens läge förstår de flesta varför man gjort det. Vissa killar tycker att det är onödigt, de vill inte ha så stora bröst. Tjejerna förstår men tycker att man bör vänta tills man ammat sina barn etc etc... VAd som är avundsjuka och vad som är sanning från hjärtat, har jag ingen aning om!
Jag skall tillägga att jag alltid varit ärlig om min op om folk har frågat, har däremot inte gått och skyltat med det. På stranden är det ju oundvikligt, man ser ju att det är fejk när man ligger ned, blir helt runt då. Så utomlands händer det OFTA att jag får kommentarer när man solar och badar, inte så där jätteskoj, men vad skall man göra?
MichelleS: VAr såg du dess annonser??? Låter ju helt ofattbart!!