• 1985

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Viffy
    Menar du att man kan känna kanten på implantaten?

• 1985

Viffy
    Är du smal i kroppen så kan det tydligen vara rätt vanligt att man känner implantatet...

• 1985

sleipner
    När jag var på konsultation (KKAB) så sa de att ca 5% får kapselbildning men om man följer deras råd och gör övningarna som de lär ut så minskar risken till ca 2,5%
    Detta är alltså enbart kapselbildning och andra komplikationer visste hon inga procent på eftersom att det tydligen inte händer så ofta.
    Men jag tycker som du, att många här i tråden råkat ut för mer eller mindre komplikationer.

• 1985

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
    Hella28 - Hella----Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----Bukplastik
    Viffy - Viffy----Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz----Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh----Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis----Bröstförstoring 450cc högprofil Dr.Ivan Letterfors
    Helajni - Helajni----Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala----Bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro----Bröstlyft, 450cc runda geléhallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo----Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle----Lyft+förstoring. 450cc geléhallon, högprofil
    pontiac - pontiac----Bröstförstoring 300 cc geléhallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy----SKA Bröstförstoring 11/12 350cc geléhallon
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart----Bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78----SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21----Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling----SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby----560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle----SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen----SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi----SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy----Bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti----Lyft+förstorning, mentor runda geléhallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet----Ska göra lyft 2008
    amanda a e - amamanda----Bröstförstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan----Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
    Teide - Zoya
    Kidsrock-eve----SKA bröstförstoring, runda(375) 10/12

• 1985

teide
    Vad var det du skulle göra?
    Jag är inte heller så nervös faktiskt. Men kommer nog bli det i bilen på väg dit på måndag

• 1985

MichelleS
    Nej man måste inte ha jobb. Jag har också tagit lån genom de men jag fick inte låna utan att någon med fast inkomst ställde sej som medlåntagare.

Pummsan
    Hos plastikkirurgene landar du på ca 25 000:- svenska för förstoring med geléhallon, inklusive hotell, antibiotika och det där som hör till en op.
    Funderade på att opa mej där innan men jag tycker det känns säkrast att göra det i Sverige där man vet vad som gäller och dessutom så använder de sej av Eurosilicon där vilket jag inte vill ha.

• 1985

Hej tjejer!
    Nu åker jag om 45 minuter, kommer opas imorn mellan 09.00-11.00.
    Har fortfarande inte bestämt hur mycket jag ska lägga in men det lutar åt 325cc eller 350cc, High profile.

• 1985

Blue TOpaz
    Men Cohesive 3 är ju den hårdaste varianten...?

• 1985

Är förresten hemma nu igen efter min op. Har skrivit op-berättelse, som blev ganska lång. Men om nån är intresserad av att läsa den så kan jag lägga upp den här?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3