• 1985

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Disan
    Glömde ju säga tack

• 1985

Disan
    Okej, smart tänkt
    Jag är förhoppningsvis redan färdig med mina barn
    Nej, inget lyft. Gjorde ju min op i tisdags så det hade du nog sett

• 1985

anette81
    Jag kan inte hitta vad du heter på Mylava? Men säg till så lägger jag till dej

• 1985

Hur lång tid tog det för er att känna er helt som vanligt? Röra er som innan och allt sånt?
    Det spänner och drar ju lite här och var och ärren gör ont på morgonen när jag ska resa mej ur sängen.
    Och faktiskt har jag tyckt att brösten känns lite obehagliga. Kanske är för att jag inte har någon känsel? Men jag tycker det känns som två "klumpar" bara, som liksom inte alls hör till min kropp. Svårt att förklara men det tar väl ett tag att vänja sej

• 1985

Lyckligast i världen
    Okej. Japp, heter Emmy där och har bilder, dock i en låst mapp. Vad heter du så lägger jag till dej om du vill se?

kidsrock
    Ja, idag har vart min bästa dag. Har vart ute och provat bh och lite sånt faktiskt
    Nej, slapp lyft som tur var. Har ingen känsel från bröstvårtan och neråt. Hade iofs ingen vidare känsel innan heller eller hur man ska förklara. Men skumt känns det.

• 1985

Eio
    Har kollat på dina bilder och tycker 400 ser bra ut. Absolut inte stort, snarare tvärtom. Men det är svårt att se i vit tröja också.

• 1985

camillimill
    Apropå det där med kreditupplysningar....Det var ett jävla liv på min sambo ang. det för ett tag sen. Jag har lånat genom MF och trodde att min sambo skulle ställa sej bakom mej som borgenär och de gjorde då en upplysning på honom. Men sen när jag pratade med honom om det så hade han ändrat sej och ville inte göra det, eftersom att han inte ville ha fler såna upplysningar på sej då han ska ta lån till bil nästa höst. Har fortfarande inte riktigt fattat vad det spelar för roll men han säger att man lättare får ett nej från banken om de ser att många kollat din kredit...Trodde inte riktigt det var så allvarligt så jag frågade min pappa hur det var, och han sa att det spelar väl inte så jättestor roll nu i detta sammanhanget eftersom att han aldrig ställde sej bakom mej men om det t.ex. gäller att man ska ta huslån och har fått avslag från 2 banker innan så kan den tredje banken säga nej med en gång om de ser kreditupplysningarna. Ja, jag fattar inte riktigt själv och vet inte alls om det är så men det är iaf vad de säger till mej

• 1985

Lyckligast i världen
    Varsågod att kika

• 1985

kidsrock
    Hade aldrig hört talas om det stället.
    Men det verkar ju lite konstigt att bara bröstförstoring kostar från 31000:- men ska man ha både inlägg och göra lyft så kostar det bara 27000:- Har alltid sett att förstoring kombinerat med lyft är ca 10000:- dyrare...

• 1985

Noning
    Soppa kanske är det lättaste att få ner? Typ Varma Koppen och sånt.

• 1985

Bellahhh
    Ser att du färgat håret nu. Snyggt!

• 1985

Viffy
    De ser skitsnygga ut

Har förresten själv lagt ut några nya bilder på Mylava.

• 1985

Engeln83

Jag är 160 cm och väger ca 50 kg. La in 405 och verkar hamna på en stor C eller en liten D-kupa.

• 1985

Sköterskan sa till mej att fastnar pennan så behöver man definitivt göra ett lyft

• 1985

Viffy

Inte på mej heller. Men ändå låg jag på gränsen till lyft...

• 1985

Jag lixom
    Hur känns det? Har du ont hela tiden? Är så rädd för att få kapselbildning men so far, so good...

• 1985

miniliten
    Jag förstorade brösten på KKAB i Falköping och betalade 35.300:-

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3