Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:23:17 följande:
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:23:17 följande:
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:28:20 följande:
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:33:21 följande:
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:38:59 följande:
Bellahhh, om jag var du skulle jag testa att börja om från början med att skapa en ny mapp... Kanske blivit något knas på din andra.
Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:40:57 följande:
Hej hopp allihopa!
Jag har nu lagt ut lite nya bilder på mylava (heter BooLo där) på mina 10 dagar gamla boobisar. Mår såååå mycket bättre än vad jag gjorde för bara några dagar sen. Tog av tejpen i lördags och det var enormt skönt. Hade köpt en sport-bh på fredagen i storlek 70D som jag provat lite lätt ovanpå bandaget men när jag skulle använda den i lördags så skavde den enormt plus att den låg emot ärren så i söndags var jag och köpte en annan i Medium C/D kupa som var sååå mycket skönare.
Tycker att storleken är bra men dom är stenhårda och sitter på tok för högt. Men jag antar att dom mjuknar samt rasar ner lite för det ska dom ju göra enligt Gunnar. Har haft väldigt lite blåmärken förutom på sidan nedanför boobsen. Liksom på revbenen... Men de börjar gulna och ge sig de också. Överlag verkar jag ha klarat mig bra, peppar peppar!
Jag har inte tänkt mig fler barn heller. Har ju två redan och har hunnit bli 33 så det känns som det räcker. Om det eventuellt blir ett till så antar jag att det kommer fungera bra även med mina "nya" tuttar. Plus att jag vet de som ammat och det knappt syns på sillisarna. Så man får väl hoppas på det om det mot förmodan blir en till.
Nu har jag lagt ut lite bilder på mylava från idag när mina boobisar är 18 dagar.
Kan berätta att jag just nu mår helt kalas, har inte ont alls, kan sova på sidan och känner knappt av att jag är opererad. Det är såååå skönt!
Bellahhh: Tycker helt klart att du passar bäst som brunett. Ser mycket smartare ut då. (Gillar smarta människor är själv med i mensa)
Och GOD JUL!!!