Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Jag hade gjort nästan vadsomhelst för att få min OP nuuuuu!!!
lagt upp ristest-bilder på mylava nu...heter SHINNA där...
eio, kikat dina med! Hur stora vill du ha nu då? Har du några bilder på FL? Kommer inte in på din sida.
MichelleS, vet inte..pröva! Eller regga dig, det går fort. Du kan ju vara anonym!
klicka på länken ovan! i TS!
MichelleS, jag tycker likadant! Vill inte ha BOMBER liksom, utan mer...vanliga...fast snyggare
Disan, galning! Men tack Nu rodnar jag här borta! Jag tror också 300 räcker... LÄNGTAR!!!
Och jag är på att sälja mina gamla trasor till trosor på blocket
Högstbjudande!!
belahhh, ledsen om jag sabbat tråden för dig. för MIG är en bröst op VIKTIG! Jag har nästan INGA bröst kvar, kan knappt fylla en BH, det påverkar samlivet med min sambo sen 7 år t.o.m...jag drar mig för att gå till badhus, och jag avskyr sommaren för man måste gå i bikini. Är det då fel av mig att fixa pengar till en enligt dig, lyxoperation? För mig är det ingen lyxoperation, för mig är det en operation för att känna mig NORMAL! Hade aaaaaaldrig gjort om brösten om jag haft några! Även om det var en b-kupa.
camilla, word babe men vill dom så kan jag starta en egen tråd där man FÅR skoja till det lite
Jag har inte gapat att "jag vill ha feta pattar nuuuuuuuuuuu!!!!!!!"
Jag vill vara NORMAL, känna mig kvinnlig! Har haft komplex sen tonåren för fan!
Nu efter barnen FASAR jag för sommar & bikini m.m... det har gått så långt att jag knappt vill att min sambo sen 7 år ska se mig naken!! För att jag SKÄMS!!
Är det då upp till dig att avgöra huruvida vi vill skoja till det lite mitt i allt det jobbiga?
Jag tycker inte det är ett dugg kul, men man har väl rätt att skoja om sig själv?