• Hilla

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

bellahhh, inte åt MIG...nej. Men jag var med och skämtade. Därför tog jag åt mig.
    Och får jag fråga varför DU mår dåligt av att vi driver lite med oss själva?

Och är det upp till DIG att avgöra vad som skrivs i ett öppet forum?
    Jag har inte på något vis stört någon annan, vi var några stycken som skojade till det lite om hur vi ska få pengar till operation. Alla har inte ett pengaträd hemma!

"Läsa sån här skit", men om du svarar på det jag skriver, så skriver väl du också skit? Eller?

Jag vill också få svar på frågor, läsa om era erfarenheter och höra omdömen...
    Det är därför jag är här! Tycker det var otroligt barnsligt av dig att börja hacka för en sån här småsak. Verkar bara vara DU som stör dig på det, ingen annan har sagt nåt. Ändå pratar du för alla härinne.

Anmäl mina inlägg då om dom är så kränkande ist.

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • Hilla

Om man fettsuger, får man inte MER skinn då? Eller educerar dom det samtidigt?
    Jag har väl inte direkt löst skinn, men lite slappt känns det runt naveln!

Och en fråga om geléhallon... är det dom säkraste inplantaten? Är inte så påläst...
    Har hört av nån att dom inte kan spricka!

• Hilla

bellahhh, okej! Låter ju bra... ska väl göra väldans ont när ett bröst spricker annars?
    var gjorde du dina implantat? blev du nöjd, och var väntetiden lång?
    Jag funderar på Viktoriakliniken i Sthlm, men har hört flera bra betyg om Citadellkliniken också! Hur mycket har du lagt in?

• Hilla

Disan Ambitiöst av dig att ta dig tiden Tack för svaret! Det är nämligen fasan, att ett implantat ska spricka..*hua* Men då vet jag!

Jaaa, jag hade inte tänkt BANTA med fettsugning *s* men lite runt midjan får de gärna ta!
    Dock är jag mer rädd för fettsugning är bröst-op.

• Hilla

bellahhh, gott betyg ju Har du mylava?

• Hilla

Jag hade typ velat...häfta upp huden på magen lite Det är inte mkt, men det lilla stör mig, ser ju inte direkt ut som när jag var 18 längre...

• Hilla

Landstinget borde betala för mina bröst då...hade gärna lagt ut "före" bilder...men dom är så hemska så jag kan inte med

Trist...

Men men, jag får väl ta ett lån till! Trist, men men.

• Hilla

Håller med er! Skillnaden är ju bröstcancer-patienter, eller de med så stor byst att de har ryggproblem osv.

menade bara lite skämtsamt att de är fula nog att nån skulle vilja betala ÅT mig
    Men jag får ta ett lån, även om jag hatar det!

Hur ont gör det på en skala 1-10?

• Hilla

bellahhh, brunett! Blå ögon blir sååå vackra med mörkt hår
    Du är snygg i båda, men märkt tror jag på...kan ju ljusa lite slingor till sommaren sen om man vill

• Hilla

*god jul på er alla förresten*

• Hilla

Ok, kan jag få besvära er med o göra en lista på VAR ni gjorde era bröst, och vad det kostade...och vad ni la in? *nyfiken*

• Hilla

TACK      

• Hilla

hoppas ni inte har nåt emot att jag går in på era mylavasidor och tittar lite

• Hilla

Tack så mkt!      

• Hilla

Hej sötnos Så du hittade hit du med

Carro skrev 2008-01-19 23:28:25 följande:
    hej på er! Här är en till som ska förstora brösten! Jag opereras den 2/2 hos Jan B Wieslander i Malmö. Känner andra som fixat tuttarna hos honom och han är grymt duktig!
  • Hilla

MariaN, samma här. Den enda klinik jag BARA hört bra om är citadellkliniken...men du aknske hört nåt neg. därifrån?

• Hilla

MariaN Jä*la skit du! Men men, lycka till med att hitta en...vi får väl hojta till varann om nåt bra kommer upp!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3