Inlägg från: Lyckligast i världen |Visa alla inlägg
  • Lyckligast i världen

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Jag ska lägga tillbaka dig så ser vi om du kan se igen....

Nu???

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:36:07 följande:
    Konstigt, ja då vet jag inte vad som är fel... För mig funkar det i alla fall när jag skriver in nanmn och klickar på enter...
  • Lyckligast i världen

Ok... Då tackar jag för hjälpen!!!

• Lyckligast i världen

Jag tror du kan se mina bilder nu...

Och jag gjorde så... Tog bort mapparna o följde Pellegrinos "instruktion"...

Lycka till bruden!!!

Bellahhh skrev 2007-11-22 15:47:02 följande:
    ja jag får väl gö dt
  • Lyckligast i världen

oki...klart tror jag...

Viffy skrev 2007-11-22 16:16:30 följande:
    Får jag också se bilder? Jag ska också ta bilder och lägga in snart *lovar*. Heter samma på mylava som här
  • Lyckligast i världen

Vad heter du på mylava då???

anette 81 skrev 2007-11-22 22:20:49 följande:
    Lyckligast i världen hej får jag se dina bilder?
  • Lyckligast i världen

Hej tjejer..
    Idag har jag lite ondare...hmm... Har ju varit bra de första två dagarna, men idag har jag muskelsmärta!!
    Ska knapra lite piller o hoppas det blir bättre.....

Ringde kliniken ang alkohol. Jag ska kanske på kalas i morgon (3 dagar efter op) och skulle se om man kunde dricka 1 glas vin... och det var ok. Man ska ju inte dricka sig onykter så man gör sig illa och gör saker man egentligen inte klarar av. För alkoholen gjorde inget sämre i läkningprocessen.

Bye Bye!!!

• Lyckligast i världen

Nu har jag fixat så du kan se...

anette 81 skrev 2007-11-23 20:09:30 följande:
    Lyckligast i världen nettan81 heter jag på mylava sidan
  • Lyckligast i världen

Jag frågade min läkare ang telpning...
    och hon sa att om det blev irriterat skulle man strunta i tejpen till det blev bra igen o sen börja tejpa igen....man skulle alltså inte tejpa om det är irriterat!!
    Har kollat på syrrans bröst som gjorde op för 1 år sen på citadellkliniken. Hon tejpade när det var lite rött o irriterat o spåren av det har blivit lite vita prickar/fläckar på brösten. Och ärren är lite större på vissa ställen....
    Jag kommer ju ha detta i åtanke när det e dags för att tejpa mina...

• Lyckligast i världen

E det någon som vet skillnaden på microporetejp och mepiform???
    Min läkare rekomenderar micropore...!!!

• Lyckligast i världen

Bellahhh...
    Det ska nog inte vara för tjock tejp... Kan tänka mig att det blir lite "svampigt" under då, i o med att man svettas lite. Jag skulle nog inte använda den "tyg-tejpen"...tror jag vet vilken du menar.
    Jag var på apoteket idag och den micropore-tejpen är ju för att tejpa ärr...den andas och är i papper. Den vita finns i 1,2 cm i bredd...den hudfärgade finns nog bara bredare. Min läkare rek den som e 1,2 cm.
    Jag sökte även på google på 3M micropore...

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3